Vad gör vi CXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyklippt
Så nöjd så
20200827_163042.jpg
 
Varit och hämtat ut mitt paket på IKEA, precis som jag misstänkte så saknas det gardinstänger fast det står i beställningen - paketet var för lätt och litet. Så det blir att kontakta IKEA. Upptäckte när jag skulle hänga upp en liten tavla att även den är trasig fast jag packat den riktigt ordentligt. Flyttfirman måste bokstavligen ha slängt kartongen men full kraft, men eftersom det var jag som packade så är det mitt ansvar. Eftersom jag inte heller dricker alkohol men har en oöppnad flaska vodka (tio år gammal) och skulle ställa den på ett annat ställe med mina andra flaskor så är den också borta. Grubblar på vad i helvete flyttfirman haft för sig. Ledsen och besviken just nu.

Dessutom dunkar hjärtat som en stånghammare och jag är darrig som överkokt spaghetti. Har jag ätit något idag? Åt jag ordentligt igår? :banghead:
 
För att inte börja gå ifrån matschemat för mycket redan (vilket kommer leda till att jag hoppar över och ändrar mer och mer) kommer jag förmodligen behöva äta lunch i bilen på väg hem efter tävlingen på lördag. Men jag kommer inte på NÅNTING som är lämpligt att äta i bilen :crazy: Jag kör inte, så kan äta med båda händerna, men det måste vara nåt som går att äta kallt och inte är massa kolhydrater (typ wraps, mackor och sånt går alltså bort) eftersom både frukost och middag är kolhydratrikt så vill inte ha det även till lunch. Vad sjutton ska jag hitta på?!
 
För att inte börja gå ifrån matschemat för mycket redan (vilket kommer leda till att jag hoppar över och ändrar mer och mer) kommer jag förmodligen behöva äta lunch i bilen på väg hem efter tävlingen på lördag. Men jag kommer inte på NÅNTING som är lämpligt att äta i bilen :crazy: Jag kör inte, så kan äta med båda händerna, men det måste vara nåt som går att äta kallt och inte är massa kolhydrater (typ wraps, mackor och sånt går alltså bort) eftersom både frukost och middag är kolhydratrikt så vill inte ha det även till lunch. Vad sjutton ska jag hitta på?!
En matig sallad? Yoghurt med musli?
 
Lång dag, men alla beslut togs på det sätt jag hoppats. Så Yey!

Jag är trött nu, det har varit en lite väl tuff vecka. Ett glas rött och en burgare på hemmapuben hade varit passat bra. Men det blir inget av med det idag. Ska upp tidigt. Nästa vecka blir klart lugnare i alla fall.
 
Har bestämt mig för att jag klarar mig utan väskan. Den är en materiell tingest.
Jag lånar ut den och hoppas att den kommer hem hel och i ett stycke.

Inte för att solka din generositet, det kommer säkert att gå bra. :) Men jag kunde ändå inte undgå att tänka på din väska när jag nyss läste ett inlägg i Facebookgruppen "hur fixar jag det här". "Jag har en väska i 20 000 kronors-klassen som min älskade son bestämt sig för att rita med bläck på". Hon har fått många svar, men det verkar rätt svårt att hitta en entydig och tillförlitlig linje. (dvs om den som ska låna väskan har ett litet barn så kanske du kan tipsa om att hålla väskan på säkerhetsavstånd.)
 
Inte för att solka din generositet, det kommer säkert att gå bra. :) Men jag kunde ändå inte undgå att tänka på din väska när jag nyss läste ett inlägg i Facebookgruppen "hur fixar jag det här". "Jag har en väska i 20 000 kronors-klassen som min älskade son bestämt sig för att rita med bläck på". Hon har fått många svar, men det verkar rätt svårt att hitta en entydig och tillförlitlig linje. (dvs om den som ska låna väskan har ett litet barn så kanske du kan tipsa om att hålla väskan på säkerhetsavstånd.)

HAHA!!! Ja det kan ju gå lite hursom...?

Har ni hittat en random törstig östermalms-jurist och kör tequila-race 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 783
Senast: Avalbane
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
348
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 019
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp