Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick nog idag :angel: :D
IMG_20210619_192316_430.jpg
 
De märkte att jag packade ner deras mat nu på morgonen, ingen risk att de låter mig glömma dem :p

Mina ar sadana ocksa. De "paminner" sa jag inte glommer dem :cautious: I gar nar jag packade RVn sa skuttade 8-ariga Princess Diva hysteriskt som en 3 manaders valp varje gang jag kom tillbaka in i huset, medan Tate gick sa nara att han rorde mig och gnallde nar han inte fick folja med nar jag gick over grasmattan till RVn. 🙄
De lugnade inte ner sig forran jag lat dem ga in i RVn medan jag packade.:meh:

Ready to leave ... det ar var gamla subaru som ar fastsat bakom husbussen.

IMG_1728.JPG
 
Nöjd över att jag någon gång kommer på grodan innan den rymmer! Frågar man min familj, händer det inte ofta...

Visa bifogad fil 72014

:rofl: Det var som en Svensk kompis som holl fram en klanning i en butik "over here" och sa till bitradet, "Can I prove it, please" och hade ingen aning om varfor jag holl pa att skratta ihjal mig. Eller hon som tittade pa resvaskan och forklarade, "I can't bear it" :rofl:😂
 
I morse hade vi "brunsh" pa en restaurant/sports bar i sta'n vi ar i just nu. Det blev en Bloody Mary och agg benedict for mig ... sa himla gott.
De hade 17 tv skarmar i rummet vi var i. Det var hast racing (gallopp) pa 2 (tva 🙄) skarmar ... bade pa andra sidan pelare fran dar vi satt.:cautious: Allt jag kunde se var fotboll, baseball, och hockey ... helt vardelosa sporter alltsa.:p
 
:rofl: Det var som en Svensk kompis som holl fram en klanning i en butik "over here" och sa till bitradet, "Can I prove it, please" och hade ingen aning om varfor jag holl pa att skratta ihjal mig. Eller hon som tittade pa resvaskan och forklarade, "I can't bear it" :rofl:

Eller som min faster i England på 70-talet. Såg en smed på en marknad. Gick fram
”Wow you’re really good at banging”
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 143
IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
272
Senast: Shaggy
·
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Känner att det var svårt att hitta en bra rubrik. Men är ni nöjda med er vardag? Jag känner mig missnöjd, men vet inte vad jag skulle...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 162
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp