Bukefalos 28 Ă„r!

Vad gör vi, del 105

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Lat mig bara saga att Mallen ar billig nu. :cautious: Nu har Princess Diva gatt in i hoglop och det ar ett forskrackligt pip pa gossen. Han vackte mig 4 ganger i natt đŸ€Ź och jag fick saga till att han skulle lagga sig och vara tyst igen. Han borjade i forrgar, och vackte mig en gang i gar natt sa forhoppningsvis ar vi klara for den har gangen snart.
Lilla Princess Diva ar helt ointresserad och ignorerar alla hans forsok pa uppmarksamhet. (Men nej, de far inte vara ute tillsammans nu. Alls. Inga valpar har inte)
 
Årets inköp pĂ„ Konstnatta
Visa bifogad fil 37292

Den paminner mig om min favorit kinesiska hast, gjord i omtalig lera, som jag kopte i SIngapore och har slapat runt varlden i manga ar nu. Jag alskar Kinesiska hastar. ❀
IMG_0453.jpeg
 
En blir ju sÄ hunsad!

Som tex bluffen med restiden. Kl 12.00 flyger jag, enligt bokningen. Men flygningen lÀgger ju beslag pÄ min tid en bra stund före det med sÀkerhetskontroll och boarding time och allt vad det Àr.

Maken till usel kundvÄrd!
Nu har vi samma sak i andra Ànden. "Ankomst 18.00" Jojo. Nu 18.30. VÀntar pÄ bagage. Sen passkoll och tull, som iofs bör gÄ smÀrtfritt.

De borde ange som restid den tid som de faktiskt krÀver av en.
 
Kom hem till flÀsklÀgg och rotmos :d
Spanska Damen behöver inget laxermedel för hon sket knĂ€ck idag, en hemsk, lĂ€skig, hĂ€stĂ€tande LÄKTARE med *ödesmĂ€ttadmusik* mĂ€nniskor pĂ„ :cautious: SĂ„ problem med mikrofonen till headsetet sĂ„ det blev pannkaka av det hela. SĂ„nt Ă€r livet ibland, sĂ€rskilt med orutinerad hĂ€star. Ska ta med utökade familjen och Ă„ka till stĂ€lle med sĂ„n lĂ€ktare sĂ„ fĂ„r alla leka elefanter pĂ„ lĂ€ktaren och lĂ„ta damen fĂ„ rĂ€tt pĂ„ sina nerver. :cool:
 
Seeeg efter sent jobbpass igĂ„r och jobbat dag idag. Sambon Ă€r ivĂ€g och grillar och jag passade pĂ„ att Ă€ta pizza: black and white 😋 och sĂ„ Ă€r min middag pĂ„ morgondagens jobbkvĂ€ll kirrad (smidigt att pizzan rĂ€cker tvĂ„ mĂ„ltider 😄). Ser pĂ„ Klassfesten och ska testa marabou pepparkaka â˜ș.
 
Fick sms om att min kĂ€ra hĂ€st har det bra hos fodervĂ€rden han flyttade till igĂ„r, de hade varit ute pĂ„ lĂ„ngtur i skogen idag. Han tyckte att han var underbar. ❀
Jag fick tÄrar i ögonen, bÄde för att jag Àr glad för hÀstens skull, men ocksÄ för att jag redan saknar honom.
 
Maten var god och till efterrÀtt Ät jag en liten bit smörgÄstÄrta. (Rester frÄn 25-Äringen :) )
Nu fortsÀtter jag kolla pÄ friidrott :love:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter VÀlkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snÀlla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihÄg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 568
Senast: bollen__
·
KlÀder & Bli fin Vill ha kort hÄr! Och inte sÄdÀr "lÄtsaskort" typ till axlarna eller sÄ, utan kort pÄ riktigt. Har efter nÄgot Är(!) av velande bestÀmt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 450
Senast: zarmino
·
TrÀning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet sÄ fÄr hÀstarna vatten via vattenkopp nÀr de Àr ute. Min hÀst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
513
Kropp & SjÀl Jag tror att jag "gÄtt i vÀggen". I lördags gick ett av akvarierna hÀr hemma sönder och sÄ Àven jag. Det kÀndes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 152
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtrĂ„den
  • Guldfasanerna
  • FĂ€rsk/frystorkat foder

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp