Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som inte skulle bli engagerad i studentkåren igen sitter nu och väntar på en i styrelsen så jag kan få vädra min oro om vad som pågår i kåren just nu. Var ju inte såhär det skulle bli, men jag kan inte låta bli att lägga mig i när det är problem..

Sedan ska jag i alla fall till psykologen.
 
Jag som inte skulle bli engagerad i studentkåren igen sitter nu och väntar på en i styrelsen så jag kan få vädra min oro om vad som pågår i kåren just nu. Var ju inte såhär det skulle bli, men jag kan inte låta bli att lägga mig i när det är problem..

Sedan ska jag i alla fall till psykologen.
Skulle inte heller bli engagerad, själv jobbar jag halvtid..
 
Försöker motivera mig till att ta tag i dagen. Ska få lite ordning hemma och plocka fram grejer så vi kan plocka fisk i akvariumen sedan, cikliderna har blivit alldeles för många igen. Men det är så tråkigt och jag är så seg efter alldeles för lite sömn i natt. 😴
 
Hade tänkt åka hem till mig idag, men istället ligger jag kvar i min pojkväns soffa, utslagen av en skiten förkylning. Inser att jag börjat bli lite av en martyr när jag är sjuk, eftersom jag blir så bitter när det ändå alltid är så mycket med MS-vården. Inget sympatiskt drag direkt., haha. Men det känns såååå jobbigt att jag redan innan har en remiss till drop in-röntgen av lungorna. :arghh: Sen en remiss till ögonmottagningen, vanlig röntgen av hjärna och halsrygg osv.... gnäll gnäll.
 
Ska snart gå på lunchrast. Öppna upp till "gräshagen" åt hästarna, inte mycket gräs att prata på men har man lättfödda hästar så behövs inte mycket :p Sen ta en promenad med hunden. Ska försöka gå lugn och inte i mitt vanliga pulshöjande tempo. Försöker vara rädd om kroppen inför helgen.
 
Ska snart gå på lunchrast. Öppna upp till "gräshagen" åt hästarna, inte mycket gräs att prata på men har man lättfödda hästar så behövs inte mycket :p Sen ta en promenad med hunden. Ska försöka gå lugn och inte i mitt vanliga pulshöjande tempo. Försöker vara rädd om kroppen inför helgen.

Lycka till i helgen! (Jag smygläser i träningstråden ibland 😋😊)
 
Var hos kiropraktorn igår, kunde vända mig i sängen i natt utan att det kändes som allt satt fast och tog mig ur sängen i morse utan att vilja avlida. Sån lättnad :love: Men är lite öm och "sleten" i ländryggen där allt var snett och satt fast, men hoppas det släpper snart. Ska bara promenera lugnt fram tills lördagens halvmara, ska inte ens rida.

Men nu behöver jag mer kaffe för att orka fortsätta jobba :p
Går du ofta/regelbundet till kiropraktorn?
 
Har lämnat barn, lyssnat på föreläsning, släppt shettisarna på lite mer bete, städat hönshuset, samlat ihop återvinning och ätit lunch. Tror jag ska samla ihop barnets leksaker och dammsuga innan dusch och lite serietittande.
 
Var hos kiropraktorn igår, kunde vända mig i sängen i natt utan att det kändes som allt satt fast och tog mig ur sängen i morse utan att vilja avlida. Sån lättnad :love: Men är lite öm och "sleten" i ländryggen där allt var snett och satt fast, men hoppas det släpper snart. Ska bara promenera lugnt fram tills lördagens halvmara, ska inte ens rida.

Men nu behöver jag mer kaffe för att orka fortsätta jobba :p
Visst är det så skönt?! Jag ska dit i em,bröstryggen tog stryk när jag blev påkörd bakifrån så jag kan inte ta ett djupt andetag. Sen har SI leden hoppat ur igen.
 
Visst är det så skönt?! Jag ska dit i em,bröstryggen tog stryk när jag blev påkörd bakifrån så jag kan inte ta ett djupt andetag. Sen har SI leden hoppat ur igen.

Ja verkligen! Känns inte som att allt sitter fast längre! Skulle behöva gå oftare för det kommer dröja tills min kropp håller fast vid förändringen som blir efter han knäckt rätt. Har gått och varit sned så länge jag kan minnas.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 781
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 247
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 794
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 186
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp