Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det håller jag med om!

Fick tips av min kompis som kan måla på riktigt att det är bra att späda med målarmedium och bygga upp med mer pigment allt eftersom! Det tyckte jag var väldigt smidigt så det var ett bra tips!
 
Vi bor ju mitt i bushen. Vår lilla grusväg leder endast till vår gård. Nu har det börjat dyka upp bilar med folk som parkerar på vår gård för att gå ut i skogen bredvid och plocka svamp.
Alltså det är ju rätt tydligt att det är en mindre och privat gård.
Gör folk så normalt eller? Tycker det är mycket märkligt!
De har ju parkerat och hunnit iväg innan vi kan säga till.
Det finns ju hur mycket skog som helst att gå i där man kan parkera utan att göra det på någons tomt och parkeringsplatser.
Parkera in dem.

Ställ nån pallastare, truck eller bil så de inte kommer nånstans....

Ja, jag är en surkärring när det gäller sånt
 
@360 den var jättesöt!

Tack! 😍

Endast pinsam om han är typ 15 år ;)

Tack och lov så är han 3 månader på dopdagen 😅

Säkert inte det här svaret du vill ha men undrar vart är ögonen?

Glad för all typ av respons! Ögonen är på baksidan 😂

Tänker att man ser den bakifrån? :)

Precis så!

Fantastikst sot tycker jag ... och undrar om jag kan bestalla en?
Jag tycker att barnbarnet som heter Björn och kallas for Nalle BEHOVER en sadan. :D

Tack! Jag gör gärna en 🤗
 
Parkera in dem.

Ställ nån pallastare, truck eller bil så de inte kommer nånstans....

Ja, jag är en surkärring när det gäller sånt

Hade gärna gjort det om det inte innebar att grannen inte kan se till sina kor och att vi isf inte får våra leveranser.
Vi får inleda med en skylt och se om det funkar.
 
Fick tips av min kompis som kan måla på riktigt att det är bra att späda med målarmedium och bygga upp med mer pigment allt eftersom! Det tyckte jag var väldigt smidigt så det var ett bra tips!

Jag tycker du är jätteduktig!

Iom storleken på din lägenhet fick jag vibbar av när våra måleri-lärare berättade om när de pluggade på konstfack och somnade i thinner-ångor i sina små studentlyor. En av dem var lika med mentalt som någon som var pårökt. Han skyllde det på thinner-marinering under några år. 😂
 
Hade gärna gjort det om det inte innebar att grannen inte kan se till sina kor och att vi isf inte får våra leveranser.
Vi får inleda med en skylt och se om det funkar.

Jag kopte en skylt pa en lokal bygg marknad som jag satte upp pa grinden till var veranda sa folk inte bara ska oppna och ga in om dorren star oppen. Det funkar ... sa dar. Alla forstar inte :crazy: med det funkar for de flesta.

For dig tankte jag mig en STOR skylt med skrackingagande "outline" of en typisk vakthund. PRECIS dar de behover kora in pa er gard. :p
 
Jag tycker du är jätteduktig!

Iom storleken på din lägenhet fick jag vibbar av när våra måleri-lärare berättade om när de pluggade på konstfack och somnade i thinner-ångor i sina små studentlyor. En av dem var lika med mentalt som någon som var pårökt. Han skyllde det på thinner-marinering under några år. 😂

Tack! ❤️

Turligt nog målar jag i hobbyrummet! :D
Såg på mitt golv och ba ”nä detta lär gå åt helveteeee” 😅

7E201656-0931-4D99-B102-965F1665B943.jpeg
 
Jag kopte en skylt pa en lokal bygg marknad som jag satte upp pa grinden till var veranda sa folk inte bara ska oppna och ga in om dorren star oppen. Det funkar ... sa dar. Alla forstar inte :crazy: med det funkar for de flesta.

For dig tankte jag mig en STOR skylt med skrackingagande "outline" of en typisk vakthund. PRECIS dar de behover kora in pa er gard. :p

Kanske ska köpa en uppstoppad Cane Corso och ställa vid vår avtagsväg. Får ringa en taxidermist och be om en vädertålig sak.. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 880
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 275
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 999
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 208
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träningströjor!
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp