Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dammar skor 😅

34121
 
Vedvansinnet har börjat igen, så idag har jag börjat stapla in ved i källaren. Eftersom jag är ett osedvanligt skröppligt skröppel i år så blev det bara ca 1,3 m³ idag, men det är en början i af och lite i taget fyller också källaren :up:
Precis! Ett litet steg är också ett steg. Duktig du :up:
 
Den här dagen har varit ovanligt intensiv. Efter ridningen åkte jag och handlade grejer till bina. Sen borstade jag rent två schabrak som åkte in i tvättmaskinen efter det. Jag hade tänkt slunga honung idag också. Undrar om jag orkar det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 826
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 217
Senast: tara
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 850
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp