Vad gör vi? Del CIX

Man inser att man bor på landet när tidningarna i kiosken innehåller flera olika Traktor-tidningar(visste inte ens det fanns), jakt- och fiske-dito. Och en del korsord, hemmets journal etc. Fanns ingen Elle, Damernas värld etc. Ngt annat utbud här är tex Sthlm. 😂
221C9ABC-0798-4448-ABF9-508651AB1896.jpeg
 
Som en del andra så väntar jag också på paket.... :) En klänning från ellos till MIG :D ! Julklappar (böcker) till maken och brorsbarnen. Jag, som hade "svurit" att i år skulle det INTE bli adlibris (pga förra årets katastrof), väntar på ett paket därifrån också...... KAN de misslyckas om man beställer redan den 3/12 :nailbiting: ?????
 
Står i butiken och spelar Papaya Coconut på högsta volym.
Min ungdomliga kollega: ”du jag smiter iväg en stund...”
Jag: ”men du kan ju inte gå MITT I LÅTEN?!”
Kollegan: ”eh alltså du har ju spelat den ett par gånger”

🙄
 
Hemma. Hoppade julknytis och oändligt tacksam för det. Hade verkligen noll lust och är trött som något mycket trött. Länge leve PostNord! Paket från Elgiganten skickades 1 december efter inköp den 30 (Black Friday). Ikväll hämtade jag ut det på Pressbyrån som tydligen är nya postombudet.

Katten extremt glad att jag är hemma och att hon fick mat, tills hon insåg vilken liten portion det var, kränkt! Meddelar hon högt. Ska försöka utforska frysen och se om det finns något där till tvåbeningen.
 
Jag handlade den 28 nov, paketet anlände Sverige den 29
Sen bara tystnad hahaha
Måste varit farligt knäskydd jag köpte
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 564
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 309
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 131
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 123
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp