Vad gör vi? Del CIX

Jag är säkert helt clueless. Men jag har inte tänkt att det finns traktor-tidning. Klart det kan iofs.. Men fler?! Hur många?! Vad skriver de i dem? Vem läser?
/så många frågor

Ps. Personen som skrev inlägget läser ex hästtidningar och har dubbelmoral
Jag tror sambon skulle uppskatta om han fick en traktortidning. Jag har verkligen ingen aning om varför. :confused:

Men jag förstår dig totalt. Mulle eller stallbrudarna på tuvan skulle vara riktigt bra underhållning. (Jag bor ju faktiskt på tuvan och känner några av personerna i serien, så det är faktiskt rimligt)
 
Nu vet jag inte hur jag ska göra.. Antennen borde väl gå på garantin? Men har jag lust att åka 24 mil till en hemsk firma för att fixa det? Samtidigt vill jag ju inte behöva lägga ut ännu mer av egna pengar på sånt de ska stå för.
De lär inte erbjuda lånebil. Och frågan är om de kommer göra något eller "glömma" det som de gjorde med servicen.
Förmodligen kommer de köpa delar på Biltema och göra någon ful installation med silvertejp i garaget bakom korvkiosken..

Gah!
 
Jag sov och vaknade upp till att kompisen hade fixat middag. Om jag bara vore mindre lesbisk hade han varit en ultimat pojkvän. Men nej, jag är så lesbisk man kan bli.
 
Nu vet jag inte hur jag ska göra.. Antennen borde väl gå på garantin? Men har jag lust att åka 24 mil till en hemsk firma för att fixa det? Samtidigt vill jag ju inte behöva lägga ut ännu mer av egna pengar på sånt de ska stå för.
De lär inte erbjuda lånebil. Och frågan är om de kommer göra något eller "glömma" det som de gjorde med servicen.
Förmodligen kommer de köpa delar på Biltema och göra någon ful installation med silvertejp i garaget bakom korvkiosken..

Gah!
Hade ni ljud i bilen på väg hem? I så fall är det några snorungar som skruvat av den
 
Jag har en så orimlig dag. Började bra. Gjorde om en uni-uppgift från en lärare jag avskyr. Bad om förtydligande kring uppgiften då felet var att jag inte utfört själva uppgiften rätt. Får svaret i form av en kopierad uppgiftsbeskrivning. Jo, jag har läst den, men UPPENBARLIGEN inte förstått dina värdelösa instruktioner. (Obs. Det svarade jag inte, pga skulle bli underkänd omgående). Därefter tränade jag för första gången på evigheter. Pensionärerna på plats var i betydligt bättre form än mig. Kommer hem, skriver vidare på helvetes-uppgiften.

Tar en paus för att få tillbaka lite sinnesro och går ut till hönsen. Då är en av mina superfina unghöns sjuk. Efter lite research så är avlivning rätt alternativ. Sambon befinner sig åt helvete långt bort, så jag ringer bonden i byn som hjälper mig avliva. Fortsätter på nästa skoluppgift, gör betydligt mindre jobb än jag borde pga trött, sur och uppgiven. Dricker vin, äter ostkrokar (just ja, jag är ju nyttig en period nu, så fail där) och i avsaknad av sambo och vettigt att göra så fortsätter jag på säsong ett av REDERIET.

Orimligt.

Imorgon har dom utlovat superhalka, jag ska pendla 13 mil till uni pga värdelös obligatorisk närvaro.

:meh:
 
Jag har en så orimlig dag. Började bra. Gjorde om en uni-uppgift från en lärare jag avskyr. Bad om förtydligande kring uppgiften då felet var att jag inte utfört själva uppgiften rätt. Får svaret i form av en kopierad uppgiftsbeskrivning. Jo, jag har läst den, men UPPENBARLIGEN inte förstått dina värdelösa instruktioner. (Obs. Det svarade jag inte, pga skulle bli underkänd omgående). Därefter tränade jag för första gången på evigheter. Pensionärerna på plats var i betydligt bättre form än mig. Kommer hem, skriver vidare på helvetes-uppgiften.

Tar en paus för att få tillbaka lite sinnesro och går ut till hönsen. Då är en av mina superfina unghöns sjuk. Efter lite research så är avlivning rätt alternativ. Sambon befinner sig åt helvete långt bort, så jag ringer bonden i byn som hjälper mig avliva. Fortsätter på nästa skoluppgift, gör betydligt mindre jobb än jag borde pga trött, sur och uppgiven. Dricker vin, äter ostkrokar (just ja, jag är ju nyttig en period nu, så fail där) och i avsaknad av sambo och vettigt att göra så fortsätter jag på säsong ett av REDERIET.

Orimligt.

Imorgon har dom utlovat superhalka, jag ska pendla 13 mil till uni pga värdelös obligatorisk närvaro.

:meh:
Tillägg: pga sur så går jag ock lägger mig nu. Och ser mest troligt mer rederiet. 🤷
 
Onsdag morgon här... åka till jobbet om 20 min... har haft 2 dagar ledigt och gjort så lite som möjligt...
Värmebölja, det har varit 36 grader... idag ska det bli något svalare, typ 34 :laugh:
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 564
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 306
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 131
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 123
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp