Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CIX

Funderar på hur och om jag ska gå vidare med den där boken jag köpt begagnad och betalat för men som aldrig tycks komma....tror ju inte jag får igen pengarna och även om det inte är så mycket känns det så surt. Tänkte jag skulle vara duktig och köpa begagnat med tanke på miljö tex, men tji fick jag 👎:meh::turd:.
 
Har panik pga saknar reell begåvning. De flesta jag känner är svinbra på ngt, jag är halvbra på sin höjd.
Men jaja, nu ska jag sova och imorgon ska jag nöta som ett svin på pianot. Kommer knappast bli nya Chopin men tänker fan försöka! :rofl:
 
Du är jävligt bra på måla! och göra värden roligare.

Jag är helt ärligt på sin höjd medelmåttig. Min pappa var yrkesmusiker och ville att jag skulle bli konsert-violinist. När jag var 12 typ så åkte jag till fd Sovjet för att delta i en musiktävling för barn. Då insåg jag att jag var helt körd :p Barn hälften så gamla som mig spelade liksom omöjliga stycken som jag bara kunde drömma om. Därefter har jag insett att jag är just medelmåttig ;) Och då tränade jag ändå typ 6 timmar dagligen...
 
Jag är helt ärligt på sin höjd medelmåttig. Min pappa var yrkesmusiker och ville att jag skulle bli konsert-violinist. När jag var 12 typ så åkte jag till fd Sovjet för att delta i en musiktävling för barn. Då insåg jag att jag var helt körd :p Barn hälften så gamla som mig spelade liksom omöjliga stycken som jag bara kunde drömma om. Därefter har jag insett att jag är just medelmåttig ;) Och då tränade jag ändå typ 6 timmar dagligen...
Inget att sträva efter att vara best.
Jag tränade skytte så fort jag kunde hålla i ett gevär.
från 5-6 års ålder.
tavlor, jagade, tävlade,
när jag var 10 tränade jag 6 dagar i veckan.
van en massa tävlingar. hade fantastiska tränare.
Var i toppform fysisk.
Men jag träffade inge utan för skyttet och skolan.
lärde mig inte att umgås med andra.
lärde mig inte det sociala spelet.
var passiv, gjorde det jag skulle göra gjorde det bättre än andra.
Men det gjorde mig inte lycklig.
Inte en minut gjorde det mig lycklig.
var bara bra på skytte.
 
Har panik pga saknar reell begåvning. De flesta jag känner är svinbra på ngt, jag är halvbra på sin höjd.
Men jaja, nu ska jag sova och imorgon ska jag nöta som ett svin på pianot. Kommer knappast bli nya Chopin men tänker fan försöka! :rofl:

För att bara målat så kort tid du har så är du fantastiskt duktig! Har man inte rejäl talang lär man sig inte så fort som du gör. Du är ju också grym på styling.
Och är jävligt underhållande iom kul, smart och att du är så bra på att vara liberal.
 
Vaken. Väldigt trött. Sovit alldeles för lite och om en stund bör det av mot Socionom-SM. Bra uppladdning 🤪 Torktumlaren hade inte torkar tvätten igår, jag hoppas den hinner nu för alla mina byxor är där 🙈
 
Du vet att bilen är begagnad va? Vill man ha en felfri bil får man köpa från fabriken, inte ens då kan dom garantera felfrihet.
Ang skroten så har dom en databas där dom kan kolla om den finns någonstans i landet o sen skicka den.Annars går det bara att köpa en på tex biltema etc,same shit diffrent name

Men jag har kontakt på garanti lik förbaskat.
 
Funderar på hur och om jag ska gå vidare med den där boken jag köpt begagnad och betalat för men som aldrig tycks komma....tror ju inte jag får igen pengarna och även om det inte är så mycket känns det så surt. Tänkte jag skulle vara duktig och köpa begagnat med tanke på miljö tex, men tji fick jag 👎:meh::turd:.
Har du haft kontakt med säljaren? Om du inte får kontakt med hen och det inte kommer någon bok, gör en polisanmälan även om det är en liten summa. Är det någon som har satt i system att lura folk så kan det finnas flera polisanmälningar på samma person och när summan blir tillräckligt hög kan personen åtalas.
 
Jag har sovit gott men nu är det dags att gå upp.
Jobb, direkt till stallet, direkt iväg för att fixa fransarna och slutligen hem till dottern och 25-åringen. Lär komma hem vid 21 så sisådär 14 timmar hemifrån :cautious:
 
Jag vet, ska raida mina pärons lager under julhelgen! de kan viner.
Jag blir arg när de köper flaskor som kostar så jävla mycket. men de gör vad de vill och gott är det.
Hahaha - tycker du att de tullar på ditt arv?

Alltså - seriöst , är det inte lite märkligt att bli arg för att föräldrar köper saker?
Tror du behöver jobba på din aversion mot att köpa dyrare saker.
 
Så mitt ex har släppt ett album där den ena låten garanterat handlar om mig. Heter låt mig va och han sjunger jag hatar dig.
är inte livet alldeles underbart ibland? Borde fasen be om royalties om den blir en hit..
Haha, jag har också ett ex som skrivit låtar om mig. Dock något mer positiva...
 
Jag borde egentligen vara närapå framme vid jobbet, men sitter fortfarande i morgonrocken. Jag känner mig helt färdig innan dagen ens har börjat. Efter att ha jobbat superintensivt nio dagar i sträck och jag var ifatt min kalender så gick luften ur mig totalt igår eftermiddag. Kunde knappt säga flaska när jag skulle hålla i ett Skypemöte. Från jätte-i-gasen till katatonisk på en kvart.

Men jag ska försöka reparera det med sovmorgon imorgon och helledigt i helgen. Veckan därpå blir nämligen återigen en sjudagarsvecka med skrivabokinternat med kollegor måndag till tisdag och sedan konferensplanering i Nürnberg fredag till söndag. Jag känner mig rätt pepp på internatet, men extremt opepp på att åka till Nürnberg. Jag vill ha julledighet nu!
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 675
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 381
Senast: farin
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: Stergo
·
Hemmet Ja nu är det så att jag ska ärva sommarstugan, den är från 1955 och 60kvm boendeyta. Har öppen spis i källaren och "uppe". Den sitter...
2
Svar
20
· Visningar
1 157
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp