Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på klyftpotatisen som ska ätas med kycklingklubbor, majs, egenodlade körsbärstomater och kall "sås" (förmodligen bara CF och sweet chili-sås :D). Luktar mycket gott från köket :d ! Dricker för en gångs skull lite vin. Jag svär att det inte smakar samma som det gjorde innan jag (förmodligen) hade covid i julas... Det är som om jag känner mer spritsmak än vinsmak, om det ens låter vettigt... :confused:
Näztan härmat dig här, kycklingben, morötter,egen potatiz klyftad o tomat,kommer lukta mumz om en ztund o zmaka zamma.
 
Behöver lite inspiration och smakråd

Om man ska göra ett freestyle nummer till det här med en liten svart dvärgschnauzer med skägg.


Hur skulle du tycka att vi ska klä oss?
 
Värmer en matlåda nu.
Vi var i skogen, skönt med promenad. Spionen fick smaka ett hallon och ratade det. Sedan råkade jag visa honom vad jag tror är lingonris och han smakade och insåg att det är SKITÄCKLIGT och till slut lyckades jag visa honom ett blåbärssnår och han åt lite :D Och rullade runt lite den knäppgöken! Nu ser han ut som han haft krig med bär :D

Och som synes är hans gulliga snönäsa nästan helt svart igen :D

368517502_264588726381999_3424519711924946036_n.jpg
 
Åh, vad min sambo sliter med att fixa i nya huset! Som tur var kunde min farsa hjälpa till 2 dagar och en kompis hjälper till halvdag i dag och i morgon. Det ska målas alla väggar, alla tak, en massa snickerier/lister etc och läggas nytt golv i alla rum utom ett, inklusive 2 stora hallar etc. Så tacksamma för alla som hjälper till nu och även senare. :heart
Jag har börjat sortera och packa här. Helsikes vad prylar 2 människor kan ha. :crazy:
 
Jag spelar ett mobilspel där man spelar i grupp och tävlar mot andra grupper. Jag är i en grupp där vi är många som spelat ihop i många år, många av oss har även kontakt utanför spelet. Nu har en norsk anslutit sig till vår grupp och hon skrev precis "jag ändrade spelets språk till svenska men mina meddelanden blir fortfarande på norska, jag trodde att de skulle översättas automatiskt" :rofl: :D

Jag vill inte vara elak men kan bara inte låta bli att tycka att det var lite kul :bag:
 
Har tittat på top Gear och vet nu inte vad jag ska titta på... Se om jag hittar en film kanske. Inte riktigt redo för sängen ännu ju!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 880
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 473
Senast: Hazel
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 277
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
601
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp