Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen klar med den stickade tröjan som ska levereras som födelsedagspresent på lördag. Så nu har den badat balsambad och ligger på blockning. 🥳 Bara att hoppas att den hinner torka ordentligt innan dess - och att mottagaren gillar den… och att den passar. 🫣

I övrigt inte så mycket gjort idag. Halvsjukt barn tar mer tid och uppmärksamhet än ett helsjukt. 😅
 
Varit hemma hos fader plus partner. Ätit vad som tydligen var en snordyr hummersoppa. Den var alldeles för salt tyvärr. Resterna efter en middag de hade igår med vänner. Katten är osynlig. Funderar på om jag ska börja oroa mig. Ska nog gå ett varv och spana innan.
 
Jag är dödstrött, utarbetad och känner mig som om jag rider en häst som är väldigt mycket för mycket för mig.

Men sjukt nog gillar min lilla inre adrenalinknarkare det hela (så länge jag lyckas undvika väggen).

Jag är förmodligen väldigt knäpp :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 032
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
70 450
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 833
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har funderingar på att flytta från min lägenhet, eventuellt tillfälligt ett år. Det är av skäl som jag kommer få hyra ut i...
Svar
12
· Visningar
485
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp