Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är i stugan den här veckan och hade planerat åka hem imorgon, men med tanke på alla vädervarningar längs kusten imorgon skjuter vi upp hemresan till söndag. Inte mig emot att få en dag extra här. Blir lite tröttare på jobbet på måndag, men hellre det än att köra hem i det förväntade ovädret.
 
Stort grattis på din dag @sthu!

eee304cb45b47200b3572fffde607e04.jpg
 
Rejält med regn idag igen....På riktigt, måste det regna VARENDA jäkla dag? Verkligen?!? På sommaren är det toktorrt och man längtar efter regn- inte ens när molnen är kolsvarta på himlen kommer inget- de bara hånar en typ....På hösten är det som en kran som inte går att stänga av; kan uppenbarligen inte sluta istället, inte ens när det är bara ljuuuust grått, nejdå ner ska det.
Men det är såna här tillfällen jag påminner mig om att hur jävligt det än är, är detta bättre än fruktansvärd torka som vi ju tyvärr haft i perioder.
Men jag hoppas verkligen på torrare snarast och kallare väder
🙌
.
Här regnade nästan hela sommaren bort.
 
Faktiskt stolt över att jag kom in på den här platsen :rofl:
Visa bifogad fil 131182
Inte illa för någon som fick körkortet bara för ett halvt år sedan :D


Ja, bilarna vid sidorna står på sina gröna linjer som ska skilja åt platserna.
Och ja, det krävdes lite fram och tillbaka :angel::D

Det var så fullt att jag fick ta den plats jag hittade 😅
Ta sig in är väl en sak, men tog dig ut, från bilen? 😜
 
Fy vilket elände det är. Det är krig, folkmord och gängkrig. Här hemma mycket som jag inte kan berätta för er om på grund av integritet eller vittnesskydd men det är depressioner och destruktiva relationer bland nära anhöriga, familj som hamnar i skottgluggen på gängkrigen och sprängda portar. Så mitt i det två små, helt nya människor hemma som tittar på mig med klara ögon. Usch det är.. usch säger jag bara. Mycket känslor.
 
En bra dag egentligen. Men har 0.01mm till reaktioner idag, mest av typen storgråt. Vet inte ens varför?
Men känns bättre nu iaf. Tacksam över en partner som låter mig prata ut och igenom min ofta hetsiga och (definitivt idag) onödigt stora reaktioner. De går över så mycket snabbare då.

Snart pubrunda med en vän som fyllt år, ska bli kul! Om än ganska lugnt, för imorn väntas tydligen nåt slags halloweenfest. Behöver inte klä ut mig tack och lov.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 090
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
70 548
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 845
Senast: Bonita4
·
Hemmet Jag har funderingar på att flytta från min lägenhet, eventuellt tillfälligt ett år. Det är av skäl som jag kommer få hyra ut i...
Svar
12
· Visningar
486
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp