Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Faktiskt stolt över att jag kom in på den här platsen :rofl:
Visa bifogad fil 131182
Inte illa för någon som fick körkortet bara för ett halvt år sedan :D


Ja, bilarna vid sidorna står på sina gröna linjer som ska skilja åt platserna.
Och ja, det krävdes lite fram och tillbaka :angel::D

Det var så fullt att jag fick ta den plats jag hittade 😅

Jag har tva gator jag kor med skolbussen dar folk parkerar efter gatan pa bada sidor. Vissa delar av gatorna ar sa dar "tight" att komma igenom. Det ar 5-10 cm mellan bussen och bilarna, mindre vid mina stora speglar. En gang fastnade skolbussen pa hoger sida for att dacken pa en jeep stack ut utanfor sjalva bilen sa gummit hogg tag i bussen ... Ibland sak man ha tur!

Fult med barn som lekte efter gatan sa jag kunde inte backa ut fran gatan, bara sa bussen kom loss (dessutom for langt och krokigt och manga bilar for att backa sakert med en buss utan back kamera och med mycket dalig sikt bakom bussen). Jag fick ropa tillbaka mamman som hamtat barn fran bussen och be henne flytta jeepen som var deras bil.
 
Soffläge. Fredag kväll. Ostbågar. Rödvin. Tända ljus. Fin musik. En man som bakar pizza. Bra svar på mitt obekväma mail (löfte om löneförhöjning från och med 1 december :banana:). En helledig helg ligger framför oss. Ja tack! :love:
... och här ska jag kanske förtydliga att det är MIN man som bakar pizza, inte bara en random snubbe som dök upp här hemma med en pizzadeg under armen :D
 
Sitter och lyssnar på porlandet från stuprören samtidigt som jag försöker surfa på fb.
Varför har man egentligen konto där? Idag fanns det inget inlägg från mina vänner utan enbart reklam och "förslag för dig". De är så heta på att man ska lägga till nya vänner men så fort man gjort så så får man aldrig se dem igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 688
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 477
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 930
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp