Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom att jag är typen som alltid känner LITE FÖR MYCKET så har jag fortsatt dagen med att lyssna på, och framförallt kolla på liveframträdanden med DAF. Den svettiga blandningen av erotik och monoton elektronisk musik är så jävla fin. Och Gabi framförde det så jävla bra och intensivt. :cry:
 
Fick be tre gymnasieungdomar som stod och rökte i min port att flytta på sig då cigrettröken drog in i huset. Har aldrig sett ungdomar stå och hänga här innan. Undrar om det är skolstängningen som gör att det är fler som rastlöst driver runt? :(
 
Målar...

1AE3D6EE-681D-471C-B687-160522FAF7E8.jpeg
 
Lyssnar på fantastisk musik på hög volym (med hörlurar av bra kvalitet :love: ). Chattar samtidigt lite med vänner och fascineras över hur olika människor kan vara. Vissa personer som jag kommer i kontakt med ibland är verkligen energitjuvar, sådär så att jag känner för att isolera mig från allt och alla i hela världen för all framtid. Och så dyker vännerna upp och får mig att vilja vara social dygnet runt istället :D Men ja, det är ju därför de är mina vänner också.
 
Underbart att sitta i sadeln igen efter en dryg vecka 😍, härlig skrittur med härligt sällskap i härligt väder, ja sååå härligt! Sååå varför i hela helsike hade jag ångestpåslag då för?! Kom på mig själv att tycka att hästen gick söligt; det gjorde hon inte utan det är bara jag som försöker fly från ångesten genom att rida fort( likadant när jag går) sååå "bara" och fånga upp det och bearbeta och nu efteråt mår jag sååå mkt bättre när jag bearbetat det i min KBT. Ett steg till i rätt riktning! Nu ska jag lägga mig för natten och läsa i sju systrarboken; så fängslanse serie :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 712
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
649
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 054
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp