Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dubbelbugger. Jag har tappat bort ett örhänge var av två par. Varför la jag inte tillbaka dem direkt i lådan när jag tog av mig dem? :arghh:
Har du hittat det?
Jag har hittat mina örhängen när jag tappat dom, brukar dock få krypa på golvet med en stark ficklampa och nästintill försöka lägga ögonen direkt mot golvet. Har hittat mina på olika ställen, toaletten, vid sängen, i sängen. Jag tar aldrig av mina och vet att jag hört hur de åkt ur när jag tagit av mig kläderna någon gång, vaknat en gång och saknat ett örhänge.
Peppar peppar ta i trä, nu har jag lagt undan det örhänget jag brukade tappa. Hoppas du hittar ditt.
 
Hade tänkt rida ut med en häst på morgonen men känner mig inte i form och sen blåser det kallt. Så har gjort lite annat som fyllt vatten och mockat. Blev svettig av att bara ta ut hästar och så :crazy:
Ska iaf äta lite strax.
Ute är det som sagt blåsigt. Denna vinter/höst/vår har snart blåst bort
 
Bra dag igår! Vi var iväg en sväng till en jaktbutik på förmiddagen och efter att vi kom hem var vi ute till efter kl 18 i det fina vädret :) Jag va uppe tidigt och red så jag var inte inomhus mycket från 6.45.
Idag är det bajsväder med regn och stark vind. Ska ut och rida ena hästen ändå tänkte jag. Sen ska vi väl ägna oss åt lite städning och kanske passa på att slappa i soffan. Ska gymma också :)
 
Smörjt in mitt ansikte flera gånger men de är ändå torrt som f*n! Läste att man borde använda serum som tas upp djupare i huden?
 
Har precis öppnat det sista paketet kaffe.
Det här är dagens kaffe. Ska göra ett försök att hitta kaffe med, inser jag. Bunkrar folk det? Det hade jag ändå förstått om man ville ha ett extra paket av 🙄
 

Bifogade filer

  • 15842684927908966452235864678088.jpg
    15842684927908966452235864678088.jpg
    218,9 KB · Visningar: 19
Det här är dagens kaffe. Ska göra ett försök att hitta kaffe med, inser jag. Bunkrar folk det? Det hade jag ändå förstått om man ville ha ett extra paket av 🙄
Vilken sorglig syn :(!
Vet inte, har inte varit och handlat på flera veckor nu och sist tog jag inte så många pga att det fanns ett gediget lager hemma redan. Men nu sinar det på lite alla möjliga livsmedel.
 
Jag letade efter ena katten (den mest sas sociala) i hela lägenheten och kunde inte hitta honom någon stans. Tittade till och med i tvättkorgen med lock på. Hittade honom till slut i min tvättkorg i mitt rum - den utan lock.
Han låg där och gav mig blicken "snälla, lyft inte bort mig" när jag hittade honom. Så nu ligger han kvar i tvättkorgen, för att jag inte kunde med att flytta på honom :love:

Inatt sov båda katterna i min säng, ovan nämnda katt i fotändan blängandes på den andra katten som låg på min mage. Honkatten brukar sova på en matta som hon kan klösa på så fort hon vaknar. Så när hon inatt hade tagit hankattens plats (dvs på min mage) var han inte glad :D Men han lät henne i alla fall vara utan att klaga :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 727
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
653
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 055
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp