Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad ska du skriva om?
Kvinnor och sportskytte, kvinnorna började tävla redan 1905 i skytte, tillsammans med männen. Jag tittar på debatten som fördes mot och för kvinnorna inom skyttet, men det är lite lite material. Så jag hoppas få lite guldkorn idag och sen bygga min diskussion på hur man såg på kvinnor inom det militära eftersom många argument mot kvinnorna bygger på att de inte ska ut i strid.
 
Det verkar som att hösten slår hårdare i år än vanligt. Hjärnan känns avstängd och som i bomull, kroppen trött, allt är trött. Hjälper inte att jag samtidigt verkar ha stora pms problem den här gången. Sitter på jobbet och typ håller tillbaka tårarna för jag vill gråta över inget. Så jäkla löjligt. Längtar till nästa vecka, då slipper jag iaf pms.
 
Kvinnor och sportskytte, kvinnorna började tävla redan 1905 i skytte, tillsammans med männen. Jag tittar på debatten som fördes mot och för kvinnorna inom skyttet, men det är lite lite material. Så jag hoppas få lite guldkorn idag och sen bygga min diskussion på hur man såg på kvinnor inom det militära eftersom många argument mot kvinnorna bygger på att de inte ska ut i strid.
Ska höra med min mamma om hon vet något. Och om hon har något från min mormors tid i strid i Finland. Om det kan vara intressant
 
Det blev en udda jobbdag idag. Eftersom biblioteket var stängt så blev det till att sitta nere på bilverkstan och jobba. Nu ska jag bara vänta på att bilen blir klar också så jag kan åka härifrån.
 
Segare än segast idag..
Vill ingenting helst. Men det funkar ju inte, så här sitter jag framför min jobbdator och försöker få något gjort.
Har lovat mig något gott till lunchen, men är inte sugen på något. :cautious: *dagens i-landsproblem*
 
Har börjat med sömnmedicin och ska tydligen ta dem varje kväll nu under en period för att senare kunna ta vid behov. Har tidigare ätit lite olika men denna känns så annorlunda. Börjar redan märka av att synen blir sämre. Ser nästan dubbelt och kroppen beter sig nästan som om den vore full. Jag kan inte fästa blicken på en punkt utan att allt rör sig i bilden.
Hade tänkt att yoga ikväll men det vete tusan hur det ska gå till. Lär somna på mattan
Håller med @Sonic76 :up:
När jag fick insomningstabletter utskrivna så var läkaren jättenoga med att påpeka att jag skulle ta dom "på sängkanten" inte tidigare!
Men du kanske har en sort som du ska sova hela natten på? Dom är lite annorlunda har jag förstått.
 
Haha önskar jag och sambon var lite bättre på framförhållning.. men ursäktar oss själva med att vi bor så trångt så vi kan ju faktiskt inte ha massa kartonger överallt:angel:

Ptja. En av mina vänner tycker jag började överdrivet tidigt då vi bor så litet men varför utsätta oss för onödig stress sen?! Dessutom känns det som att flytten närmar sig när vi redan nu packar och grejar; för ja vi längtar 😁.
 
Förbereder mig för att om några timmar åka och hämta mina saker hos exet som han numera är. Killen som jag älskar över allt annat, vi som planerade giftermål och barn. Förhållandet har inte varit perfekt men trodde ändå vi skulle ta oss över alla hinder. Men han verkar ha gått in i en depression och vill inte mer. Mår så dåligt att jag vet inte vad jag skall ta mig till. Vill bara lägga mig ner och sova bort all smärta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 852
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 168
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 649
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 437

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp