Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man ska i och för sig ha svalt i sovrummet har jag läst. Men tror det rekommenderas 18 grader inte 15 ;).
18-19 tycker jag är helt okej :laugh:
Men fy vad kallt! Hade sakta frusit ihjäl 🥶
Jag med. Tre du täcken fungerade dock :laugh:
Nä har ej rollat över men har god lust! 😅 Behöver kilramen och duken eftersom den har rätt dimensioner till ramen jag tänkt använda. Men vet inte hur många ggr jag kan återanvända samma duk. Kanske kan pilla loss duken och spänna en ny
Våga inte rolla över! Du får sälja tavlan och köpa ny duk om du vill ha något annat på väggen!
 
Jag fick väl inte direkt MINDRE lust att gå i ide efter att jag fick hacka mig in i bilen :banghead:
Horisontellt snöslask som frusit :meh:
Men det ska slaska bort igen.

MEN, det lyser en stark lampa genom mitt fönster på jobbet! Ska försöka se lite positivt med det ;)
 
Försöker hitta det vackra i vardagen trots sorgen. Tex är det väldigt vackert när morgonsolen lyser in i köket 😍
87B04165-9172-457D-89F0-8B0325C78C51.jpeg
 
@Bapelsin: Är det en Dr Westerlundsblomma till höger? De är otroliga barndomsminnen för mig, mina morföräldrar hade sådana :love:

Det är det! Tredje generationen efter en skruttig mer död än levande planta jag tog ur min farmors dödsbo. Nu är de spridda här och var (får ju inte plats med alla hemma) och moderplantan fortsätter generera bebisar. Tror jag är på generation sex nu. Otrolig växtkraft!
 
Solen börjar kika fram och det är fortfarande 8 minusgrader. Ska tydligen snöa i natt och sen ska det regna bort i morgon igen, alltså allvarligt :meh:
Hovslagaren kommer sen och jag bryr mig inte om att få på snösulor faktiskt utan kör på polar pads. Verkar som vintern kommer dröja ändå så då kan jag ta på och av dom istället så slipper hästarna sulor när det inte är snö.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
93 94 95
Svar
1 894
· Visningar
55 593
Svar
2 002
· Visningar
62 932
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 703
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp