Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev varken återvinningen eller golvmoppning. Har dock gjort det viktigaste: preppat matlåda för morgondagen och ätit choklad😁.

Sitter nu och väntar på att kaffet ska puttra färdigt och till det blir det peach melba.
Ska bädda rent, se klart på Midsomer och gå och lägga mig sen.
 
Dricker te, kanel och äpple skapligt gott. Funderar över morgondagen. Är lite stressad över att jag ska hinna med allt.
 
Inser att det finns så många människor som gör så mycket knäppa saker för att sedan posta dessa knäppa saker på tex YouTube 😅 Alltså, rent intellektuellt fattar jag ju att det funnits "hela tiden". Men jag har inte riktigt exponerats för det förrän nu pga exakt noll intresse för sådana saker.

Men nu kom det ikapp mig. Så nu har jag precis spenderat typ 30 min till att titta på en tjej som målade om hela sin bil med nagellack?! O_o :rofl: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 698
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 801
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 973
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 790

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp