Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstaterar att ta upp KBT:n var bra för den hjälper mkt mot ångest (aldrig medicinerat)! Triggade igång ångestattack när jag red en sväng (som i övrigt annars var hur underbar som helst barbacka i skritt och trav på min pigga häst som låg på, i lite snö och sol 😍) men reder ut dem allt bättre. Mycket skönt!
 
Hjälpt maken att hitta begagnade böcker till sin utbildning. Roligt att han är så taggad! Hjälpte även till med att ansöka om lån hos CSN. Han är så orolig min kära man, han ojade sig över att han inte vet exakt hur mycket han haft i inkomst under året. Höfta, säger jag. Det måste inte vara exakt på kronan rätt.
 
Äter knäckebröd och hummus. Sätter betyg, eller jag gör försstadiet innan sättandet som jag gör imorn. Väntar på tekoppen på avsvalning. Känner tentaångest. Har levt på knäcke hela dagen idag men varit så uppstressad att jag inte blivit hungrig på nåt riktigare än så. Det får duga. En clementin blir bra sen också för en liten socker- och c-vitaminkick.
 
Jag sover en del med lurar och lyssnar på musik eller ljudbok. Nu hittade jag några sov-hörlurar som är som ett pannband med platta högtalare i. Har sovit med det i 2 nätter nu. Och för att högtalarna ska hamna rätt måste pannbandet ligge öer ögon och ögonbryn. Vilket gjort att ögonbryn och fransar fälls ner.
Jag ser ut som en gammal uggla med tyfus eller ngt. :laugh: 🦉🙈
Försökte kamma upp ögonbrynen med bara vanligt smink-vax. De står rätt ut. Får rota fram min ögonfransböjare med värme och testa om man kan värma upp dem.
Annars får jag återgå till vanliga, obekväma, lurar.
 
Jag som aldrig täckar mina hästar har ändå gjort det nu. Regnat så jäkla mycket och det lovas skitväder i natt igen så nu börjar jag bli orolig för regnskållor. Men söta är dom iaf :love:

Jag och ungarna har nu bakat kladdkaka och ska ha fika framför julkalendern bara den blir klar :D
9083CDDA-C9A7-4E88-9B4B-18B0785B7AB8.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
93 94 95
Svar
1 880
· Visningar
55 249
Svar
2 002
· Visningar
62 921
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 702
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp