Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kokade ägg till frukost i morgon. Fick ta tre, borde bli som ett vanligt :D
20191210_191309.jpg
 
Hoppade över jobbets Julbord idag.
Visserligen skulle den vara på Scandic Hotell.
Men jag vill inte trängas med hela Uppsala Samhall + de ordinare julbordsgästerna
Går hellre på Tingets Julbord i morgon, vi brukar vara runt 30 st där :d
 
En kille på bussen håller på med sin mobil och ibland kommer musik från den. Inga hörlurar. Jag funderar på att hämnas med att spela någon skränig metal eller liknande... Hade vi varit ensamma på bussen hade jag nog gjort det (ja, jo, det vore väl bättre att säga till...).
 
Jag döööööööööööööör :rofl::rofl::rofl: Kör på!
Do it! JAg som avskyr luciatåg skulle gilla ett sånt :D
Försök få någon att vara en gammeldags julbock med :angel: (säger hon som sörjer lite att vi inte har någon Krampus tradition i SVerige)
Ska försöka få till det ändå! :D Om jag känner mina kollegor rätt är det ändå si och så med texterna till traditionella luciasånger, det får nog bli andra låtar som alla kan. Typ "Kung i baren" och "Sommartider".

Jag funderar på vad jag ska vara i vårt otraditionella luciatåg. En flamingo?
 
En sängdags idag. Depressioner är rätt så trista ändå.
Kom heller inte in på utbildningen jag ville in på till våren, då hade jag kunnat plugga halvtid och vara sjukskriven halvtid. Men nu blir det heltidsstudier eller inget alls.. Blir så irriterad på att jag som är ensam i min klass inte kan få ett schema för att plugga halvtid, medan en tjej fick det förra året när hon var föräldraledig på halvtid.
Vad är skillnaden liksom..?
 
En sängdags idag. Depressioner är rätt så trista ändå.
Kom heller inte in på utbildningen jag ville in på till våren, då hade jag kunnat plugga halvtid och vara sjukskriven halvtid. Men nu blir det heltidsstudier eller inget alls.. Blir så irriterad på att jag som är ensam i min klass inte kan få ett schema för att plugga halvtid, medan en tjej fick det förra året när hon var föräldraledig på halvtid.
Vad är skillnaden liksom..?

Dåligt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
82 83 84
Svar
1 662
· Visningar
48 680
Senast: Luzzan
·
Svar
2 002
· Visningar
62 832
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
729
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 690
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp