Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I år blev det fan inte bra. Vårt fulste bygge hittills :laugh:
20191211_151608.jpg
 
Ätit Julbord på Tinget med min KP, det var gott.
Vi skulle anmäla oss till Stockholmsresan den 17/12 men den var full... :cry:
Vi bestämde oss för att ta en fika på Tinget på tisdag, och kolla in deras resekatalog för jan-mars då.
Hem för att byta vatten hos malarna. De skiter som elefanter...:cautious::turd: Så det blir att byta vatten ofta där. Lillplutten som bor i egen balja nu, äter dåligt. Få se om han repar sig, annars får hen nog simma i Fiskhimlen...:cry::cry:
Hämtat ut paket på Ica och köpte julfrimärken till mina julkort. Så nu är de skrivna iaf
 
Irriterar mig på ena katten. Han skriker och vill ha mat. Serverar mat i nydiskad skål. Han tittar på maten, springer till skåpet och skriker.
Jag tar ut påsen och välter omkull den. Nu sitter han på golvet och drar ut maten med tassen och äter den. Samma mat som inte duger i matskålen. :rage:

Nån som vill ha en katt?
 
Efter julknytis med massa god mat från olika kulturer och ett gottebord på jobbet så kände jag inte för mer lagad mat idag 😄. Sambon fick laga sin egen mat medan jag nöjde mig med färdig baguette från närbutiken på väg hem från stallet 😄. Bonderesan ikväll; största behållningen måste ju ändå vara att se den isländska naturen 😍.
 
Heja Skogsstyrelsen!

Efter att Stihl (motorsågstillverkare) publicerat sin kalender med lättklädda kvinnor beslutade Skogsstyrelsen sluta köpa deras grejor.
"Enligt generaldirektör Herman Sundqvist krävs det ett tydligt och kompromisslöst avståndstagande mot sexismen inom skogsbranschen. "
 
Irriterar mig på ena katten. Han skriker och vill ha mat. Serverar mat i nydiskad skål. Han tittar på maten, springer till skåpet och skriker.
Jag tar ut påsen och välter omkull den. Nu sitter han på golvet och drar ut maten med tassen och äter den. Samma mat som inte duger i matskålen. :rage:

Nån som vill ha en katt?
Min Selma brukar ta torrfoder direkt ur påsen. När hon får samma foder i en skål, så äter hon inte
 
Irriterar mig på ena katten. Han skriker och vill ha mat. Serverar mat i nydiskad skål. Han tittar på maten, springer till skåpet och skriker.
Jag tar ut påsen och välter omkull den. Nu sitter han på golvet och drar ut maten med tassen och äter den. Samma mat som inte duger i matskålen. :rage:

Nån som vill ha en katt?

Typ som jag som får handmata hunden med färskfoder för att han inte vill äta ur skålen. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
85 86 87
Svar
1 721
· Visningar
51 112
Svar
2 002
· Visningar
62 865
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
729
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 696
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp