Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snygg klocka och snygga ringar!
Säker fina naglar också, men det vet jag inget om eftersom jag inte kan något om det alls, men ser ju trevligt ut :D

Jag passar verkligen inte i målade naglar. Hur kan det komma sig att vissa verkligen klär i ringar, armband, målade naglar osv och andra inte?
Jag saknar mina gelnaglar. Det var snyggt och bekvämt. Nu har jag kassa naglar som fastnar överallt trots nagelfil. Men kostnaden var inte försvarbar.
 
Jag fick onekligen ett ryck! Köpt mer löjrom, handlat blommor och hann förbi konstnärshandeln också.
Kom hem och städade medicinskåpet (skulle kunna börja beckna på plattan 😅 ), skafferiet, badrumsskåpet samt skåpet i hallen. Riktigt gött att ha det gjort.
Löjrom finns tyvärr inte i mina vanliga butiker. Men det är nog lika bra för min plånbok. Istället finns det något alternativ som görs på alger. Jag köper det när jag vill äta räkor. Passar fint ihop.
 
Nu blir det ABBA special på tv-n. Jag är lite kluven till ABBA, när de kom var det "fult" att gilla dem. Jag var mer inne på proggen och då "fick" man ju inte gilla ABBA eftersom de var så kommersiella. Nationalteatern, Hoola Bandoola Band o.s.v.
 
Diayari Mahmoud var skit bra
Nu hämta upp fisk
 

Bifogade filer

  • 20240427_184342.jpg
    20240427_184342.jpg
    223,7 KB · Visningar: 7
Sitter i soffan och funderar på att nattrasta hundar och göra mig i ordning för sängen. Nu börjar en sån där period då jag jobbar 8 av 9 kommande dagar. Måndag är min enda lediga dag nästa vecka. Hade ju varit bra med ordentligt med sömn då.

Och nu ser jag hur en polisbil krypkör på gångvägen utanför. Ska nog ta hundrastningen så sent som möjligt så att de får bli klara med sitt.
 
Funderar på en tidig kväll. Trött som attan trots att jag försov mig grovt i morse. Imorgon ska jag städa och diska och fixa lite på balkongen. Kanske lägga ut några balkonglådor och ett balkongbord på marketplace.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 610
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 780
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 965
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp