Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter framför jobbdatorn nu. Väntar på att klockan ska bli lite mer rimlig tid, sen har jag två samtal att ringa. Det är väl ungefär det jag har att göra idag. Ska diskutera ett ärende med en kollega också, det kan ta lite tid.
 
Dricker te, slogs i morse av insikten att det nu är drygt ett halvår tills det mörkt på morgonen igen! 😍☀️
Morgongosat med nya kaninen, släppt ut hönsen och lagt en beställning på nya överdragsbyxor till sonen. (Eftersom hans magiskt försvunnit från skolan förra veckan när han var hemma sjuk. Att folk inte kan skilja på mitt och ditt! :mad:)

Hektisk dag på jobbet idag, eftersom jag ska börja undervisa i ett ämne till från och med nu. Vi får se hur det går! 😅
 
Ätit macka och druckit två koppar kaffe.
Laddar för nationella prov.
Ikväll är det spinning. Kvällsträningar är egentligen inte min grej men en gång i veckan är det ändå kul att vara med.
 
På väg till läkarbesök. Fick panik och trodde ett tag att det var HUDDINGE men turligt nog inte 😅

Nu när jag promenerade så kom det fram en unge typ 5 år kanske och bara ”hej jag undrar om du vill komma förbi på kaffe nån dag. Jag bor på xxx våning fyra”.

😂😂
 
Sitter i soffan. Har varit duktig och startat diskmaskinen. Funderar på att ta en dusch nu trots att jag snart ska ut på långpromenad. Är allmänt seg, opepp och kall om fötterna så inget är direkt lockande. På fredag och lördag ser det iaf ut att bli soligt och varmt ute, och då är jag ledig från jobbet så det kan ju bli bra. Har annars sjuttioelva saker jag behöver och egentligen vill göra, men det är SÅ svårt att komma igång. Kanske borde skriva upp allt på en lista och försöka bocka av några saker varje dag.
 
På väg till läkarbesök. Fick panik och trodde ett tag att det var HUDDINGE men turligt nog inte 😅

Nu när jag promenerade så kom det fram en unge typ 5 år kanske och bara ”hej jag undrar om du vill komma förbi på kaffe nån dag. Jag bor på xxx våning fyra”.

😂😂
För ett par veckor sen kom det fram en unge i samma ålder till mig på Ica.
-Vad handlar du? *tittar ner i min korg*
- Jag handlar bla bla bla.
- Finns det något som är starkt?
-Javisst sa jag, eller lite kryddigt är det, det är denna *jag på pekar på en Muhammara*
- Morfar gillar inte starkt men det gör jag, men jag handlar med morfar idag.
-Jaha, men då får du berätta för morfar att testa lite sådan starkare röra.
-Morfar säger att det kommer brinna i röven om vi äter starkt.....

Sen gick hon.
:rofl:
 
Hostan verkar vara hjärtsvikt 👵🏼
Prover tagna och är nu hemma och ska starta upp arbetsdagen. Åker på tjänsteresa onsdag-torsdag så tänkte åka till kontoret idag men hoppar nog det då det inte är ngt akut som måste göras och det mesta är nedpackat i lådor. Vi flyttar i månadsskiftet
 
Hostan verkar vara hjärtsvikt 👵🏼
Prover tagna och är nu hemma och ska starta upp arbetsdagen. Åker på tjänsteresa onsdag-torsdag så tänkte åka till kontoret idag men hoppar nog det då det inte är ngt akut som måste göras och det mesta är nedpackat i lådor. Vi flyttar i månadsskiftet
Men va
Du får ju ta det lugnt nu ju
 
Mötet gick inte alls. Min mikrofon fungerade inte :rofl:
Så jag får åka in till jobbet imorgon eftermiddag och ha möte på plats istället. Funkar det med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 920
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
68 847
Senast: Shaggy
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
58 634
Senast: Enya
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
902
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp