Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknat tidigt, men känner mig åtminstone mer utvilad än igår. Några timmar kvar till jobb och jag försöker bestämma mig för hur de timmarna ska spenderas. Frukost och leta nycklar är självklart iaf.

Helt hopplöst med ny lägenhet, jag lägger allt på konstiga ställen och har ju inte hunnit få någon ordning än, så allt försvinner värre än vanligt... Kom iaf in i lägenheten igår, så nycklarna är ju här någonstans. Tur att jag inte bor i ett slott :rofl:
 
Vaknat tidigt, men känner mig åtminstone mer utvilad än igår. Några timmar kvar till jobb och jag försöker bestämma mig för hur de timmarna ska spenderas. Frukost och leta nycklar är självklart iaf.

Helt hopplöst med ny lägenhet, jag lägger allt på konstiga ställen och har ju inte hunnit få någon ordning än, så allt försvinner värre än vanligt... Kom iaf in i lägenheten igår, så nycklarna är ju här någonstans. Tur att jag inte bor i ett slott :rofl:
Jag får en bild av dig panikslaget springandes runt i ett slott panikslaget tittandes på klockan med massor av tåtar sittandes i bältet där alla, nästan, viktiga saker hänger fast för att du inte ska behöva springa och leta överallt. Som sagt nästan alla viktiga saker, utom en.
/Shaggy som alltid letar efter saker som nycklar, telefon och plånbok.
 
Jag får en bild av dig panikslaget springandes runt i ett slott panikslaget tittandes på klockan med massor av tåtar sittandes i bältet där alla, nästan, viktiga saker hänger fast för att du inte ska behöva springa och leta överallt. Som sagt nästan alla viktiga saker, utom en.
/Shaggy som alltid letar efter saker som nycklar, telefon och plånbok.
Hahahah! Det är PRECIS så det skulle bli :rofl:

(Nycklarna är hittade. De låg på diskbänken, för att de skulle vara lätta att se osv. Lånade sambons nycklar för att kunna morgonrasta hundarna eftersom mina var borta...)
 
Helvetes jävla piss vad urbota dum jag är :banghead:
Sparky har på något sätt lyckats öppna skåp och kommit åt en godispåse, ätit kanske 0.5g choklad.

Sitter i panik telefonkö till veterinären. Snudd på att jag borde adoptera bort henne till någon som är bättre matte. Fy fan vad jag är förbannad på mig själv nu.
 
Katt. Veterinären sa att hon tror att det är för liten mängd för att påverka men att jag ska hålla koll närmsta 4-5 timmarna och åka in direkt om jag ser någon som helst förändring.
Jag vet ju inte helt säkert kom jag på om hon bara fått i sig av den biten som var på golvet :bag:

Kommer hålla mig hemma och ha stenkoll, hon får stå ut med att bli instängd i samma rum som matte hela dagen. Hoppas det inte händer något :(
 
Katt. Veterinären sa att hon tror att det är för liten mängd för att påverka men att jag ska hålla koll närmsta 4-5 timmarna och åka in direkt om jag ser någon som helst förändring.
Jag vet ju inte helt säkert kom jag på om hon bara fått i sig av den biten som var på golvet :bag:

Kommer hålla mig hemma och ha stenkoll, hon får stå ut med att bli instängd i samma rum som matte hela dagen. Hoppas det inte händer något :(
Det kommer säkert gå bra :) Tror absolut inte att du behöver oroa dig.
 
Äter frukost, dricker kaffe och njuter av en sprakande brasa i kaminen... :)
Håller tummarna för att elpriset ska ligga hyfsat lågt i vinter. Det är så skönt att ha värmepumpen på 19 grader (så lågt man kan ha den) och kunna ha en dräglig bastemperatur på 18-19,5 grader utan att bli helt ruinerad.
 
Kul början på morgonen, får läxa upp en kollega som inte skött sitt jobb och kollegan som jobbat inatt hade redan varit på honom en gång innan jag kom. :meh:

Apropå nycklar, nu är tiden kommen när jag sover med bilnycklarna i sängen, så när klockan ringer slår jag på värmaren när jag kliver upp och tar hand om odjuren så är bilen varm när jag ska åka. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 472
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 943
Senast: Glimra
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
85 86 87
Svar
1 724
· Visningar
51 112
Senast: Halfrek
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp