Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja ... jag skaffade rattmuff i min ungdom, da den efter nagon manad verkligen inte kandes bra kopte jag en annan. Jag insag att rattmuff helt enkelt inte ar en hojdare, sa sedan dess har jag inte haft nagon. Om du har lader ratt sa behovs ingen rattmuff ... och lader klarar en repa, eller hundra.

Min gamla bil hade en lader ratt som varit med under 350,000 kilometer och hade en hel del repor, flackar och annat ... men den var mycket skon att halla i.
Min nya bil har hade gatt runt 15,000 kilometer och ratten ar aldeles slat och ny. Det ska bli intressant att se hur den aldras med mig.:heart
Jag har rattmuff. En rosa luddig. :love:

Den har jag för att mina händer inte ska bli isbitar och falla av. Kall ratt är nog det kallaste som finns oavsett handskar.
 
Sov 20-08 med undantag av 20 min vid 22.
Efter 20 min uppe har jag fått synbortfall. (Om det är konstigt stavat så är det därför) Brukar gå över med två Ipren och hoppas verkligen det gör det nu också.
Ska äta frukost och sen måste jag masa mig till bilen (som är en km bort), tanka och sen åka och tända ljus på mormor och farmors gravar. (Mamma och pappa är borta)
 
När jag var ung fanns det hundchoklad att köpa. Såg ut som nonstop ungefär i form. Fast bara chokladfärgade. Inte så goda...

Åh ja! Det var ett tag sen de fanns nu...Spetsen vi hade fick såna, cockern, sista hunden vi hade som togs bort för 11 år sedan fick inga såna, fanns ju inte längre 😄.

Samtidigt som chokladen minns jag vi köpte typ platta, avlånga hårda "köttiga" bitar som fanns i olika färger
 
Jag har rattmuff. En rosa luddig. :love:

Den har jag för att mina händer inte ska bli isbitar och falla av. Kall ratt är nog det kallaste som finns oavsett handskar.
Jag har funderat på att skaffa men kommer mig aldrig för. Det gör verkligen ONT i händerna att hålla i ratten när det är kallt. Måste försöka ta tag i det i år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 486
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 951
Senast: Glimra
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
88 89 90
Svar
1 790
· Visningar
52 368
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp