Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker bli klar med utredningen. Vill inte gå innan den åtminstone duger att läsas igenom. Trögt minst sagt. Också lång dag, den tänkta pausen på mitten blev tydligen inte av så jag tappade luften lite.
 
Spionen och jag har precis tagit promenad med en man som vill promenera med honom lite då och då osv, även låna honom lite som sällskap ibland kunde jag läsa mellan raderna. Det gick bra, Han var lite stressad, men lugnade sig snart, spionen, inte mannen, mannen har haft jämthund tidigare, men har inte riktigt möjlighet att ha egen hund i dagsläget. Spionen verkade inte ha något emot att vara till låns och gå i andra skogar osv om jag förstod hans uttryck rätt! :rofl:

Hade epanfall i morse så har inte gjort så mycket annars i dag. Sovit länge efter anfallet, ätit fiskpudding till försenad lunch, men vet inte vad jag ska äta nu.

Skulle egentligen åka till Lidl och köpa bakformar i dag, men orkade inte pga anfallet och sedan fick vi ju besöket så det får bli i morgon istället. :) Hoppas de har kvar annars blir jag purken :(
 
Tog äntligen tag i att rensa godislådan. Jag skäms lite.. 🙈 Det blev två stora kassar med sånt som nyss har gått ut i datum till mina allätande kollegor och en del som fick slängas pga jättegammalt och stenhårt. 🙄

Efter rensning.. 😅

wtzPi4I.jpeg
 
Jahaja. Direkt jag jobbat klart för dagen så gick jag för att hämta ut medicin.. detta var ju dock mer ett svepskäl för att gå på löjromsjakt. Väl vid löjromsdisken så stöter jag ihop med min kollega :rofl:
Väl hemma så skulle jag packa för morgondagens jobbresa. Istället målade jag en keps. Den kommer säkert ge en seriös inramning till morgondagens outfit 😅

IMG_8790.jpeg
 
Senast ändrad av en moderator:
Letat hela kvällen efter något som jag tydligen tappat bort efter att haft koll på i många år och nu när det behövas kan jag inte hitta det någonstans :confused: sååå stora ytor har jag inte, så om det skulle hamnat i förrådet över vintern men varför :confused: hoppar nu i duschen och borde äta något mer än kex, är bara så förvirrad :o:cry::D
 
Letat hela kvällen efter något som jag tydligen tappat bort efter att haft koll på i många år och nu när det behövas kan jag inte hitta det någonstans :confused: sååå stora ytor har jag inte, så om det skulle hamnat i förrådet över vintern men varför :confused: hoppar nu i duschen och borde äta något mer än kex, är bara så förvirrad :o:cry::D

Jag tog det jattelika solglasogon fodralet i handen och tankte, "Vilken tur att jag hittade det nu nar solen kommer snart" dagen innan solen stralade fran en klarbla himmel. Problemet ar bara att det inte synts till sedan dess ... jag har ingen aning om var jag kan ha lagt det🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 983
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
68 108
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
876
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 690
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Klädsel vid bröllopskörning

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp