Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömt att ta magmedicinen några dagar.
Så nu måste jag skärpa mig.
Om jag bara visste vad som gör att magen är dum. Har ju en rejäl mängd mediciner så vilken helst av dem kan vara boven, men kan inte sätta ut dem bara sådär heller.
 
Det är inte ofta jag springer en mil på lätta ben men idag hände det!
Och solen skiner.
IMG_7534.jpeg
 
Sitter i soffan och tycker lite synd om mig själv.
Drog ut en visdomstand igår och får därför inte göra ngt roligt under helgen.☹

Har tack och lov inte jätteont, kunde sova hyfsat bra i natt men mår sisådär idag. Druckit min kaffe, yoghurt och vatten med sugrör då jag bara får äta flytande föda. Är toksugen på fröknäcke och allt annat som behöver tuggas.
 
Sov länge idag, mycket skönt!
Startar dagen långsamt och dricker nu en kopp kaffe. Sen tänkte jag gå och handla lite, behöver extrema mängder aubergine till morgondagens middag och en kompis noterade att det var rea på aubergine på coop. Mycket lägligt!
 
Har varit min runda med skräpkläder till återvinningen, ett par hyfsade jeans till en loppis samt gamla piller till apoteket. Kom ifrån återvinningen med en förtjusande keramikskål samt 6 stycken underbara helt felfria engelska mattallrikar (plus en fotboll till barnen på jobbet)... 🤪 (Man får alltså ta i "gratisboden", så ingen undrar ;) !) Och jag som skulle BLI AV med saker... :o:D Men tanken är att ge tallrikarna till mamma - om hon vill ha dem - för hon har varit på jakt efter mattallrikar ett tag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 244
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 727
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 922
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 083
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp