Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir inlagd på sjukhuset igen och jag vill bara inte :arghh: Vill vara hemma och bli bättre :cry: Kunna ta en promenad på innegården och klappa och pussa på katten. Är såklart väldigt tacksam för all fin hjälp jag får på sjukhuset (och att jag inte är jättesjuk) men jag vill helst inte behöva den
 
Blir inlagd på sjukhuset igen och jag vill bara inte :arghh: Vill vara hemma och bli bättre :cry: Kunna ta en promenad på innegården och klappa och pussa på katten. Är såklart väldigt tacksam för all fin hjälp jag får på sjukhuset (och att jag inte är jättesjuk) men jag vill helst inte behöva den

Hoppas du kryar på dig snabbt :heart
 
Blev bortskämd idag också!
Nu blir det trav från hemmabanan men det blåser så det blir hemifrån.
IMG_7555.jpeg
 
Japp
Därför vi får gå på helgen, de stänger 17 på helgen och 19 på vardagar så blir ofta tight på vardagarna
2 km tar runt 20 minuter. Det hinner du med god marginal.:)
Perfekt när du är trött i huvudet. Kroppen har suttit still och du mår bättre när du rört dig.

vännen som stressar på jobbet drar på skorna och sprnger en mil (vilket jag aldrig gjort :rofl: ) och säger att hon är pigg sen.
 
Diskat. Världens tråkigaste jobb förutom att ränna upp och ner till tvättstugan. Tar en paus och läser på buke innan jag ska börja hänga upp kläder. Fick en plötslig huvudvärk och illamående.
 
Lyckades gräva fram sålådan bakom balkongsoffan. Passar precis. Nu är frågan, fönstret är ju nordöst, så hur ska jag tänka på växtljuset?


1713706388430.jpeg
 
<snip> Spionen sover, tänkte leka (vi tränar inte, vi leker ;) ) med honom sedan, men synd att störa djuret när han sover så gott!

Jag sager att jag tranar nar vi gar ut och "jobbar" ... Hundarna tycker att det ar de roligaste lekarna i varlden. Mamma leker och de far godis, berom, och leka med mamma's allra basta leksaker som aldrig ligger framme. :p
(Tate klarar inte av att vara tyst, utan gnaller/ylar/halvskaller av lycka nar vi borjar om vi inte tranat pa ett par dagar.):p

I dag ska jag ta med min -80 ariga vindrickande kompis/granne och mota en av mina klienter pa en lydnads tavling inte langt harifran. Det ska bli jatte kul att se en tavling igen och planera traningen for clienten och henne's hund. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 467
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 869
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 043
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 040
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp