Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde att ni kanske pratade om att skaffa en skotsk man (vet inte varför, det ploppade bara upp i huvudet) men nu känns det som att det är inte riktigt det som det gäller .... 🤔

Finns det nån lista man kan intresseanmäla sig på måntro? @Hippocampus har ju såklart första tjing men det kan ju finnas mer än ett exemplar. 🤔🤓😂
 
Kom hem från jobbet la mig på soffan och sov. Blev att planera om maten för larmet slogs av och någon somnade om igen. Nåja maten var klar när kulturskolan slutade. Sitter nu med en GT fick förut höra att det var karldricka bra då passar det mig som jobbat på mansdominerade arbete i 24 år.
 
Väntar på Magnus och Linda på Ukk
Alla arenor har höjt upp väsk förbudet nu...
 

Bifogade filer

  • 20240426_191633.jpg
    20240426_191633.jpg
    183,4 KB · Visningar: 15
Slåss med min dator.
Den började vara lite konstig när jag var på bukefalos. Krävde hodkännande av gilla inlgg t.ex.
Tog tag i saken och la in ett virysskydd jag betalar för men inte blivit av att installera på nygamla datorn.
Problemet kvarstår. Men fungerar som vanligt på mobilen.
Voffö?
Blundar och låtsas det regnar, till imorgon.
 
Min gamla Samsung Galaxy 2017 vägrar koppla upp Bukefalos. Den har tidigare vägrat att gå in tidigare på "farliga" sidor men Buke har ju fungerat tills nu. Det är min gamla telefon som jag mest använder när jag laddar min nyare telefon. Tur att jag har en nyare telefon. Jag vill använda mina saker tills de rasar helt så telefonen börjar närma sig den punkten.

Den nya är också äldre, Samsung A51 som jag köpte 2020. Galet att den redan känns gammal.
Hatar att byta telefon.
 
Senast ändrad:
Ser en halv romantisk komedi som jag aldrig lyckas se klart förut pga annat lockat. Försöker även att inte äta upp mina kakor. Ska ge några till en vän imorgon men kanske borde göra fler för detta Går.Verkligen.Inte.Bra :o brukar inte vara så galen men tydligen är de allt jag vill ha

Förutom pestochipsen som inte fanns i affären och resten av dagen har det varit snöblandat regn så int orkat gå ut igen:p tänker kombinationen skulle passa bra heh
 
Suck, mitt bankkonto är deprimerande. Beställde just kattsand + mat. Megara är förstoppad så köpte RC Gastro fiber-någonting torrisar. Plus Bozita och kattasnd. Men nu har jag mat till juli/augusti.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 426
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 740
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 927
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 100
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp