Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
obehagligt! Men kolla adressen. Jag har spärrat. O kanske kontakta polisen? De kanske kan inte göra något men ändå notera det?
Vet inte vad polisen kan göra, men ska kolla min adress, vill inte ha snyltare skriven där. Kändes faktiskt obehagligt när han så enträget sa "vi VET att han bor här", eh, nej?! Anledningen till att jag öppnade var för att han inte gav sig när jag ignorerade och jag ville att spionen skulle sluta skälla så han inte störde grannarna.
 
Kan ha ansökt om några kurser i höst. Attitydoch beteendepåverkan vill jag hemskt gärna läsa. Sen behöver jag mer SVA i nuläget.
Screenshot_20240420_221031_Samsung Internet.jpg
 
Vet inte vad polisen kan göra, men ska kolla min adress, vill inte ha snyltare skriven där. Kändes faktiskt obehagligt när han så enträget sa "vi VET att han bor här", eh, nej?! Anledningen till att jag öppnade var för att han inte gav sig när jag ignorerade och jag ville att spionen skulle sluta skälla så han inte störde grannarna.
Kontakta dem och berätta att han kändes hotfull och ville komma in i lägenheten och inte trodde på dig när du nekade till att fler bodde där.
 
Spännande!
En kompis försökte äta som Henry XIII i en vecka. Han gav upp 😅

Om man vill se vad kungligheter åt genom tiderna, kolla in den här kanalen.

Real Royalty kanalen har en serie där de går igenom vad kungligheter åt genom tiderna. Utgå från den här och sedan kan man klicka sig vidare i samma kanal.

 
Har sett hela första säsongen av döingserien nu så nu är det dags att slänga sig lite i sängen några timmar. Hoppas på att kunna sova.
 
Sett på en film och skulle söka på en grej. Gillar alternativen som kommer upp innan man sökt klart. Hann skriva hur ofta och så kommer det alltid upp massa förslag:
Hur ofta kan man ta Alvedon
Hur ofta kan man ta ipren
Hur ofta löper en tik
Hur ofta ska man bajsa

Är det sånt här som folk söker mest på eller varför kommer dessa förslag upp 😅?
 
Har precis läst om en bok som jag läste för många år sen. Kände mig väldigt träffad av den. Äldre tant som lever ensam och som är udda.
Karin Fossum, "När djävulen håller ljuset".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 318
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 730
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 089
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp