Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVII

Jag har också råkat ut för det ofta, jag fattar verkligen inte varför. Det var jättevanligt när jag jobbade på ICA men har hänt även efter det.
Idag var jag med en grupp där jag inte tror jag ätit med någon innan. Det skulle beställas mat och två gick runt och tog beställningar. De frågade alla utom mig där den jag träffat tidigare säger till den jag aldrig sett "och så vegetariskt till Masqueradee". Nu tycker jag de vegetariska burgarna på Max är så mycket godare än de med kött, men blev så förvånad ^^
 
Kollar F1 repriser från gårdagen och inser att jag nog inte kom så lindrigt undan med min ländryggssträckning som jag hoppats :meh:
Vad gör man nu då? Lugna promenader?
 
Någon till fick bada. Han ler ju iaf stort efter.. 😅
(Han ruskar sig)
IMG_5383.jpeg
 
Passat på att städa nu ikväll när det är svalare samt sett dokumentären om Stormy Daniels. Nu blir det dusch och sen soffläge en stund.
 
Idag var jag med en grupp där jag inte tror jag ätit med någon innan. Det skulle beställas mat och två gick runt och tog beställningar. De frågade alla utom mig där den jag träffat tidigare säger till den jag aldrig sett "och så vegetariskt till Masqueradee". Nu tycker jag de vegetariska burgarna på Max är så mycket godare än de med kött, men blev så förvånad ^^
Men alltså man bestämmer själv vad man ska äta...
 
Idag ska vi till en trädgård ca femton minuter härifrån. Enligt arrangören ska azaleor och rhododendron blomma där nu. Vi tänkte se om vi kan ta lite fina kort på lilla familjen bland blommorna. Annars är det bara trevligt att vandra runt i en vacker trädgård.
 
På tal om paviljong så hade vi en från IKEA. Tyget håller ännu. Det använder jag på jobbet. Barnen får bland annat måla på det där det hänger på staketet. Men metallstommen gick sönder efter ett fåtal år. Vi missade nämligen att förankra paviljongen i en sommarstorm. Den flög iväg en bit och stommen blev knäckt och böjd. Men tyget var det inget fel på!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
68 893
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 136
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 198
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp