Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVII

Funderar på att avboka VC den 23. Egentligen behöver jag ju inte tiden. Vad ska de göra, konstatera att jag har järnbrist och skriva ut tabletter? Så stor brist tror jag inte att det är. Förstår inte hur min diabetesläkare tänkte när han ansåg att jag skulle gå dit. Känns spontant som den tiden kan gå till en person som är sjuk.
 
Ska hoppa in i duschen och sedan be ge mig ut på stan. Kanske ha maxiklänning på mig för första gången i år.
 
Funderar på att avboka VC den 23. Egentligen behöver jag ju inte tiden. Vad ska de göra, konstatera att jag har järnbrist och skriva ut tabletter? Så stor brist tror jag inte att det är. Förstår inte hur min diabetesläkare tänkte när han ansåg att jag skulle gå dit. Känns spontant som den tiden kan gå till en person som är sjuk.
Förebygga att bristen blir värre?
 
Jag har skapat kaos på jobbet genom att ge kollegor tillgång till en AI som man kan skapa låtar med. Hittills har jag hört låtar som: Hoarfrost dricker en öl, i stilen sad country, Hoarfrost mördar lila elefanter i stilen arg hårdrock, Hoarfrost äter chicken nuggets på mcdonalds i mariarchi stil, och Hoarfrost är en biviskare i stilen singer songwriter.:D

Försöker få något gjort också. Det går ganska trögt :angel:
 
På väg hem igen. De hittade ingenting konstigt, tog lite prover och undersökte. Rådet blev:
Ta alvedon.

Jag har fortfarande väldigt ont.. Alvedon äter jag ju redan som smågodis och har gjort i tre veckor. Ingen effekt mer än ont i magen (alltså högre upp i magen, inte där smärtan sitter nu).

Känner mig som värsta hypokondrikern, som söker vård hela tiden utan att det verkar vara nåt fel.
 
Hemma efter att ha handlat keso, hårt bröd och frysta jordgubbar. Passade också på att hämta ut en ny libre avläsare eftersom min gamla fick fnatt och påstod att den var kopplad mot datorn vilket den absolut inte gjorde.

Gjorde något som inte var så briljant eftersom den gamla gick ut igår morse och jag startade inte en ny eftersom jag inte ville köra den defekta två veckor till. Men nu ska jag ladda och sätta på en ny sensor.
 
Det går inte att få något vettigt gjort med gubbarna jag jobbar med 🙈 Skriver i chatten att på torsdag hjälper jag gärna till med att flytta saker till en viss plats.
Får till svar att de kanske inte kan jobba med att flytta saker då eftersom de har något annat för sig.
Svarar att jag kan väl flytta saker själv, "I don't need no man!" :angel:
Det tar tio sekunder, så har de skapat AI låtar om hur jag ska bära grejer själv på torsdag för I don't need no man, och jag har blivit spammad i chatten med diverse giffar av folk som misslyckas med att bära tunga grejer.

Har, mot alla odds, ändå hunnit ikapp nästan helt i dag och är supernöjd med arbetsdagen. Nu ska jag nog dra ner tempot lite innan jag går hem. :p
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 024
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 339
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 258
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp