Vad gör vi? Del CXCVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit frukost. Funderar på vad jag ska ha på mig idag - väderappen säger att det ska bli varmt och soligt i stan, men här hemma är det mulet.. Vill liksom varken svettas ihjäl (behöver ha långärmat), eller få skavsår av att promenera runt i högklackat i spöregn :p .
 
Har ätit frukost. Funderar på vad jag ska ha på mig idag - väderappen säger att det ska bli varmt och soligt i stan, men här hemma är det mulet.. Vill liksom varken svettas ihjäl (behöver ha långärmat), eller få skavsår av att promenera runt i högklackat i spöregn :p .
Om stan är den jag tror så finns det inte ett moln just nu.
 
Hänger i fåtöljen och funderar på vad jag ska göra idag. Tänkte sätta ingång en tvättmaskin efter 8 och sen i eftermiddag någon gång ska jag iväg och sätta upp ett stånd för mitt företag på en tävling för första gången, ska bli så kul och spännande! Eller ja, tävlingarna är söndag och måndag, idag ska jag bara dit och förbereda 😊
 
Sitter I soffan och bara tar det lugnt.
Som vanligt är man totalt slut sista veckorna på terminen.
Men ändå piggare än innan diabetesdiagnosen
 
Tog på mig träningskläderna och gav mig iväg. Från ingenstans kom ösregn som höll i sig nästan hela rundan.
Har inget emot att springa i regn men ogillar när kläderna klistrar sig fast på kroppen.
IMG_8328.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 160
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 328
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
71 000
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp