Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du behöver inte gå ner i vikt. Det är därför. Muskler väger mer än fett.
Det behöver jag. Jag har gått upp 7 kg på att inte träna över jullovet då jag hade ryggskott. Jag behöver gå ner 10-15 kg.
Maten ja, den sköter jag naturligtvis perfekt. Ändå syns det inte ett jävla gram på vågen.
Känns lite meningslöst.

Fast du vet inte hur mycket jag vägt innan osv. har typ inga muskler så det är inte där det sitter för mig.
 
Jag ser bara sambon framför mig när ni berättar. Hur han försöker andas och himlar med ögonen. En kiros vardag, spec med hästtjejer.. :laugh:

/hon som undrade varför den vrickade foten med trasiga ledband var SÅ svullet så länge. Och berättade för dåvarande kiron om någon koordinationsövning jag gjort varpå han undrade om jag inte tyckte det var pinsamt att göra sånt bland folk. Jag svarade att det är inga folk vid *namngiven sjö* där jag springer. Han inser att jag sprungit dit och hem. Dvs någon mil. Han frågade om jag skulle sätta igång en häst så efter skada.. "Du menar SÅ! Jag springer för långt?" Jag tyckte jag hade gått, gått, gått och gjort övningar nog för att börja springa. Vilket då inte är värt att byta om och duscha för om det bara var några km i min hjärna..

Tänk hans reaktion i september då när jag kom dit 5 dagar innan jag skulle springa en halvmara och hade så ont i ryggen så jag ville dö
:rofl: :angel:
 
Tänk hans reaktion i september då när jag kom dit 5 dagar innan jag skulle springa en halvmara och hade så ont i ryggen så jag ville dö
:rofl: :angel:

De får se och höra mycket. Så de är rätt tåliga! :laugh:
Jag har fått höra så mkt roliga historier så jag känner mig ändå inte galnast.

Samma kiro som också var sjukgymnast som jag hade då med vristen hade mottagning på simhall/gym. In dit kom en 45-årig finsk man som bodde i en kompis trapphus. Han tog en kocktail av smärtstillande och anabola och tränade som en dåre. Han drack som satan med och blev då vansinnig.
Den galningen kom upp och dunkade på dörren och hade slitit av bröstmuskulaturen. Han ville bli tejpad och träna färdigt. Den var ju liksom helt AV. Sjukan och sy hade varit rimligare liksom..
 
De får se och höra mycket. Så de är rätt tåliga! :laugh:
Jag har fått höra så mkt roliga historier så jag känner mig ändå inte galnast.

Samma kiro som också var sjukgymnast som jag hade då med vristen hade mottagning på simhall/gym. In dit kom en 45-årig finsk man som bodde i en kompis trapphus. Han tog en kocktail av smärtstillande och anabola och tränade som en dåre. Han drack som satan med och blev då vansinnig.
Den galningen kom upp och dunkade på dörren och hade slitit av bröstmuskulaturen. Han ville bli tejpad och träna färdigt. Den var ju liksom helt AV. Sjukan och sy hade varit rimligare liksom..

O_oO_o
 
De får se och höra mycket. Så de är rätt tåliga! :laugh:
Jag har fått höra så mkt roliga historier så jag känner mig ändå inte galnast.

Samma kiro som också var sjukgymnast som jag hade då med vristen hade mottagning på simhall/gym. In dit kom en 45-årig finsk man som bodde i en kompis trapphus. Han tog en kocktail av smärtstillande och anabola och tränade som en dåre. Han drack som satan med och blev då vansinnig.
Den galningen kom upp och dunkade på dörren och hade slitit av bröstmuskulaturen. Han ville bli tejpad och träna färdigt. Den var ju liksom helt AV. Sjukan och sy hade varit rimligare liksom..

Ja man får trösta sig med att det alltid finns dom som är värre :rofl:
 
Helt bisarrt, jag somnade och drömde en hel 'bodice ripper.' Inte att jag var med utan att jag skrev/läste den. Hade problem med att hitta på namn på personerna. Äkta, chauvinistisk gammaldags bodice ripper. Tyvärr krävde katten middag innan jag fick veta hur den slutade. :idea:
 
Jag är verkligen inte lämpad att jobba med barn under åtminstone 14 års ålder. 🙈 det räcker utmärkt med föreningslivet där tydligen föräldraansvar inte gäller. Jag blir helt slut i huvudet och när det dessutom är vuxna som inte har några gränser utan tycker att det är helt rimligt att diskutera sitt förhållande med mig medans det är fullt med ungar runt om. Med diskutera menar jag utvecklat tala om för mig om deras bråk och samliv samtidigt som jag pratar med barn och deras ansvarig föräldrar.
😫
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 780
· Visningar
94 445
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 830
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 196
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
840
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp