Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
De blir... fluffiga :rofl:
9846D66E-A995-4FF9-9A56-BEE8A6C64D93.jpeg
 
Var himla skönt att sluta strax före 14 😊. Först stallhäng; lät stallkompisens dotter få rida min underbara häst idag precis som jag hade lovat och så hjälptes vi åt med skötseln 😊. Sen soffhäng med sambon; lite nostalgiskt med hallonsoda till tacosen 😄 och så lördagsgodis till Talang 😊. Härliga lördag! 😍.
 
Håller tummarna att allt går bra med Ville! ❤ Det är jobbigt att få hem med tomt koppel, men det kan vara en tröst att han får ordentligt med smärtlindring.
Ja jag hade inte sovit en blund om jag hade tagit med honom hem i natt. Nu är han bland människor som vet vad de gör och vet vilka varningssignaler som kan uppstå. Jag hade tagit minsta rörelse för att han höll på att dö. 🙈
 
Mäh! Jag tyckte lite att jag var lite känslig som reagerade på en grej på jobbet imorse och vad upptäcker jag inte när jag går på toaletten nästa gång :arghh::banghead::rage:
Vad är detta med att jag ska börja lipa när jag får mens? Det har börjat det senaste halvåret :confused: Jag är 28 år, inte 16! :meh:

Jag är snart förtio och jag är gråtfärdig en hel vecka ungefär var tredje mens. 😅 Numera klickar jag helt enkelt igång någonting gräsligt på youtube när jag kommer hem från jobbet så att jag får grina ur mig en stund varje kväll. :D
 
Svarade just på ett mejl från en fransk doktorand, som hade gått via konferensarrangörerna vid en estetikkonferens där jag gjorde min konferensdebut i september. Vederbörande ville väldigt gärna läsa min presentation men hade inte lyckats hitta mina kontaktuppgifter (jag har ett väldigt vanligt namn). Första gången någon visat intresse för det jag gör, och normalt sett hade jag varit jätteglad över det, men vissa omständigheter gör att jag mest blir ledsen. Skitliv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
770
· Visningar
40 212
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 912
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 226
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 285
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp