Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om reparatören insåg att han hade glömt att göra något på vårt bad, jag skickade bara ett mess och frågade vilken väg jag skulle ta och han svarade ganska omgående att han kommer ut nästa vecka och fixar det och jag behöver inte göra något mer. Hoppas att han gör det nu också!
 
Fick just ett samtal från en (glad?) tjej som ringde från Miljonlotteriet. Hon hade uppenbarligen inte arbetat så länge eftersom hon stakade sig lite på den glada spielen. Tyckte så synd om henne som satt och ringde mitt i sommaren till sura människor som antagligen låter en hel del frustration gå ut över henne och liknande. Så jag lyssnade, sa sedan artigt att jag inte var intresserad men tackade henne för att hon ringde och önskade henne lycka till. Hon lät lite paff. Men det var några minuter av mitt liv och att vara trevlig mot en medmänniska är aldrig fel.
 
Dyngsvett hela jag. Ångesthelvetet först när jag red ut en kortis (jag tänker för mycket) o kanske framförallt av att jag red med tröja med 😅. O så red jag aktivt och hästen svarade fint 😀. Samt!! Hjärtat bultar och jag vill hoppa jämfota av seger ✌😍. Hoppade några språng. La upp en bom jag tyyckte låg lite högre än vanligt och red an fyra språng, sista rev vi och när jag la upp bommen och mätte insåg jag att vi hade hoppat 70 cm!! Det har jag inte vågat ensam förut utan nån som puschar (var folk på gården) och bara gjort vid ett tillfälle för 2 år sen!! Hindret kändes inte jättestort men lite mer tempo hade vart bra meeen var ju så längesen så jag är så nöjd 😍. Då sänkte jag till 60 cm och avslutade med gott självförtroende ✌❤.
 
Jag gör en vas
1593775146944.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 412
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 198
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
79 80 81
Svar
1 602
· Visningar
52 892
Senast: Harrysen
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
57 58 59
Svar
1 173
· Visningar
33 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp