Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon som älskar att klippa gräs, köra trimmer etc bad mig låta bli det då han var borta. Nu har vi semi-djungel. Han skulle fixat igår. Men då umgicks han med mig. Och så började det ösregna när han väl gick ut. I morse haglade det och ösregnade. Han umgicks med mig längre än det behövts för att torka upp. Nu när han gick ut så börjar det vräka ner igen. :laugh:
Det brummar iaf fortf. Så den istadiga fan verkar inte gett upp än iaf. 😂
 
Vet inte vad som är felet med min mage, det gör lite mer ont men inget extremt iallafall :cautious: Så nu ska jag till stallet och greja och eventuellt ta en promenad med hästen, om vi slipper spöregn. Hoppas det kanske hjälper magontet.
 
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! :banana::banana::banana::banana::bump::bump::bump::bump::bump:

Jag har hittat originalet av mitt transcript som jag trodde var borta, eg, slängt det när jag skulle skanna. Nu kan jag skicka originalet till universiteten. Det enda jag är frustrerad över är att jag inte gjorde det innan så det kunde registreras hos antagningen. Men nu har jag tappat all motivation att packa upp mera lådor eftersom jag hittade det jag letade efter desperat. Och byggde bokhyllor.
 
Tänkte att jag skulle ha vilat med min bok en kort stund innan middagen. Men det ligger minst en katt, och låtsas sova extremt djupt och utsträckt till max, på samtliga ställen där man kan skulle kunna tänkas få vila. Går liksom inte att störa, för då får jag onda ögat resten av dagen. Jaja, lika bra att fortsätta fixa en stund till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 260
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 161
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
76 77 78
Svar
1 543
· Visningar
50 631
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp