Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tigerkaka - klar :) !
20200712_201513.jpg
 
Sista sjukskrivna dagen och nu fyra veckor semester! Otroligt nog väckte ingen av katterna oss så det blev sovmorgon till nästan 9 😄. Haft en så bra eftermiddag och kväll; först en härlig ridtur med en stallkompis och sen kom nästan resterande av stallgänget och sambon så vi grillade korv och åt blåbärspajen jag hade slängt ihop, så härligt 😍.
 
Efter dusch, god kvällsmat (ännu ett nytt recept) och cookie dough-kladdkaka ligger jag nu i sängen och kollar på Top Gear :)

Imorgon är det dags att vara regional häktessamordnare igen. Planerar att jobba ca 7.20-16. Därefter ska jag köpa Österlensnaps till mina föräldrar innan jag kör hem och vi kan åka till stallet. Förhoppningsvis i uppehållsväder ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 261
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 161
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
76 77 78
Svar
1 543
· Visningar
50 643
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp