Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sovit så dåligt inatt, som vanligt när jag är nytatuerad. Är sååå trött. Försöker rädda energinnivån med syltmackor och kaffe.
 
Nu har jag kommit överens med mig själv om att jag får vara lat idag. Tvätten startad men jag tänker lata mig ett tag innan jag uträttar ärenden.
 
Beroende på vad ögoninflammationen beror på kan det kanske var aktuellt med behandling? Tror att barn ofta får ögonsalva utskrivet. Du kanske skulle höra med vården?
Skaffa ögonsalva så går det över ganska snabbt! Jag får lite lätt panik när jag får ögoninflammation och ögonlocken liksom fastnar när jag sover. 😖
Jag var på apotek igår för att jaga receptfritt alternativ. Det gick inte att få tag på något... Ska göra nytt försök på annat apotek idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
76 900
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 137
Senast: Hazel
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
68 69 70
Svar
1 387
· Visningar
45 681
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp