Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fattar inte vart jag fick fart ifrån idag :cautious: Började dagen med utsläpp av hästar inkl motion av min häst, sedan storstädning av badrum, sedan iväg och handla lite och nu tvättar jag samt bytt lakan i sängen :cautious: Antar att det inte kommer bli mycket gjort imorgon.
 
Tänkte jag skulle diska och sen pyssla med min fotobok :) ska bara få tummen ur :p. Men e ju bra jag har nåt o göra innan det är dags för mello :bump: .
 
Fattar inte vart jag fick fart ifrån idag :cautious: Började dagen med utsläpp av hästar inkl motion av min häst, sedan storstädning av badrum, sedan iväg och handla lite och nu tvättar jag samt bytt lakan i sängen :cautious: Antar att det inte kommer bli mycket gjort imorgon.
Haha, sån är jag också. Har gjort 0 idag så imorgon lär jag vara pigg.
 
Höll precis på att trampa på denna 🤢 :

22B778AF-6C22-4B68-AD5A-88796C03561C.jpeg
 
Har inte gjort ett dugg idag haft feberfrossa i omgångar men nu känns det som om detta är på väg att släppa hoppas jag
 
Sitter på en buss fylld av människor som luktar... massor av parfymer, starkt luktande snacks osv. Det brukar alltid vara en ledbuss på den här linjen, framförallt vid den här tiden, men inte nu. Och precis nu stannade vi vid en hållplats där massor av människor skulle på, men alla sittplatser är redan fulla. Herregud vad jag saknar att ha bil!
 
Nu har det börjat blåsa på rätt ordentligt här. Sitter inne med ett glas vin och lösgodis jag köpte med mig senast jag var i Sverige och känner mig rätt nöjd med att stanna hemma hela kvällen.
 
Fy fan vad det här vädret är trist, det går ju inte göra Någonting ute, inte ens promenera hundarna.
 
Var som sagt trötttttt efter jobbet men en ridtur i alla gångarter (milt igen så grusvägen var perfekt att galoppera på) piggade upp 😍och när skötsel var klart åkte jag hem och började förbereda för tacos men före maten ett bad 😍. Sen middag och ett glas cider och sen mellomys med alla hjärtans daggodis 😊. Sen blir det nog sängen skapligt och sova ikapp inför lång jobbdag imorgon.
 
Äääälskar ju varmvatten så fyllde badbaljan med typ maxvärme och njöööt i nån halvtimme tills sambon kom hem; kände pannan var lite svett så bad honom komma upp med glas Loka, fick ju änna SPA-känsla här hemma 😄.
 
Fast jag blir surtant då
För om jag sätter mig där kan man ge sig fasiken på att nån kommer och ska ha den sen
Så jag säger bara att det där är min plats

Blir också surtant, iallafall talar om jag har faktiskt bokat platsen lite bestämt så brukar de flytta sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 731
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 415
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 733
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 719
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp