Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har dåligt samvete. Diskade och katten förberedde sig på att hoppa upp på diskbänken. Jag hötte åt henne med diskborsten i handen av misstag och lyckades, tror jag, stänka lite på henne. Hon gav mig en BLICK och när jag försökte klappa så gick hon någon meter från mig och började demonstrativt slicka sig på ryggen där jag klappat. Sedan gick en mycket uttrycksfull svans därifrån 🙈 :crazy:
 
Har dåligt samvete. Diskade och katten förberedde sig på att hoppa upp på diskbänken. Jag hötte åt henne med diskborsten i handen av misstag och lyckades, tror jag, stänka lite på henne. Hon gav mig en BLICK och när jag försökte klappa så gick hon någon meter från mig och började demonstrativt slicka sig på ryggen där jag klappat. Sedan gick en mycket uttrycksfull svans därifrån 🙈 :crazy:
Dog hon?
 
Har dåligt samvete. Diskade och katten förberedde sig på att hoppa upp på diskbänken. Jag hötte åt henne med diskborsten i handen av misstag och lyckades, tror jag, stänka lite på henne. Hon gav mig en BLICK och när jag försökte klappa så gick hon någon meter från mig och började demonstrativt slicka sig på ryggen där jag klappat. Sedan gick en mycket uttrycksfull svans därifrån 🙈 :crazy:
Min birma var likadan kladda inte ner min päls :cautious:
 
Alltså jag vet inte :nailbiting:
Mest lägenheter också. Ska åka iväg med sambon för en natt för oss själva, god mat och frukost... kom på två ställen som jag varit på och kunde tänka mig men det ena var fullt och det andra verkar inte godta att man bokar sön - mån :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 591
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 205
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 842
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp