Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kollega har sett att en annan som ska avlasta mig systematiskt är sjuk/inte kan komma/någon annan ursäkt varenda gång hen ska avlasta mig. Samt att den som ska avlasta när den väl är på plats för att avlasta ändå kommer och frågar mig om precis allt som händer (även efter 5 månader). Hen funkar helt enkelt inte.
Jag förklarade att jag tycker det är pinsamt taskigt och hemskt att gå och berätta för chefen, och bästa kollegan säger direkt att jaha men jag hänger med, vi kan fixa det tillsammans! :love:
Känns tusen gånger lättare men fortfarande hemskt.
 
En kollega har sett att en annan som ska avlasta mig systematiskt är sjuk/inte kan komma/någon annan ursäkt varenda gång hen ska avlasta mig. Samt att den som ska avlasta när den väl är på plats för att avlasta ändå kommer och frågar mig om precis allt som händer (även efter 5 månader). Hen funkar helt enkelt inte.
Jag förklarade att jag tycker det är pinsamt taskigt och hemskt att gå och berätta för chefen, och bästa kollegan säger direkt att jaha men jag hänger med, vi kan fixa det tillsammans! :love:
Känns tusen gånger lättare men fortfarande hemskt.
Jag insåg just att jag berättade om mina känslor och osäkerheter bara så där, till en person, öga mot öga.... Wut? Vad händer? Vem är jag? :eek: :confused: O_o
Tänk om min kollega tycker jag är besvärlig konstig och vek nu :nailbiting:
 
Jag insåg just att jag berättade om mina känslor och osäkerheter bara så där, till en person, öga mot öga.... Wut? Vad händer? Vem är jag? :eek: :confused: O_o
Tänk om min kollega tycker jag är besvärlig konstig och vek nu :nailbiting:
Nej, självklart är du inte besvärlig och vek. ALLA människor har känslor.
Din kollega som ska avlasta dig ska givetvis inte behöva hjälp med precis allt efter 5 månader och din andra kollega som märkt det, har märkt det för att hen bryr sig om dig! :heart
 
Steg upp tidigt idag. Bokade om morgondagens tandläkartid, orkar inte gå så valde en tid i april i stället. Få se om jag bokar om den också.
Har ätit frukost, det blev Yoggi mini hallon. Gott.
Ser tv. Är trött.
Behöver handla idag, kylskåpet är nästan tomt.
 
Igår blåste denna krabat in i stallet, 16de februari
86489930_10156897789146099_406366024313602048_o.jpg
 
Dricker kaffe, första tvättmaskinen startad
Ska till affären en snabbis sedan
Med lite hjälp så kunde jag betala dotterns resa hit och jag är så glad.
Det blir inga större utsvävningar denna gång men bara glad att få träffa henne.
Sen ska hon hjälpa mig att packa stackaren
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 706
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 725
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 693
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp