Vad gör vi? Del CXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
IgÄr blÄste denna krabat in i stallet, 16de februari
86489930_10156897789146099_406366024313602048_o.jpg
Oh, ni mĂ„ste ge stackaren lite sockervatten sĂ„ den har en liten chans att klara sig. 😟
 
I dag Àr det orimligt kallt i receptionen. Sitter och skakar, och hÀnderna Àr isbitar.
Annars Àr det ganska lugnt och lagom att göra, bra start pÄ veckan. Hoppas det fortsÀtter.

Chefen ska komma ner och prata ang kollegan som ska vara min avlastning om en timme, Àr sÄ nervös att jag mÄr illa. KÀnns dock bÀttre att jag och kollegan som jag tÀnker ta stöd frÄn har pratat igenom det lite sÄ vi Àr pÄ samma vÄglÀngd (Àven hen blir vÀdligt pÄverkad av att jag inte fÄr avlastning).
 
DÀr sa du nÄgot!
Elvakaffe ahhh â˜•đŸ©:love:

(Har just druckit kvart i elvakaffet men det hör inte till saken)

Elva-kaffet Ă€r heligt! 😉 (eller ja, jag dricker sĂ€llan elva-kaffe sjĂ€lv, men har förstĂ„tt det).

Jag hoppade över morgonkaffet faktiskt för mitt kaffe börjar sina och jag sÀger alltid till alla "nÀ, assÄ jag mÄste inte ha kaffe, jag kan va utan i ett par dar ibland"... men jo, nu kÀnde jag att jag ville ha en kopp!
 
Varit hos optikern och sen en svÀng upp till chefen och hÀmtade lite kontorsmaterial som hamnat hos honom istÀllet för hos mig :)

BlÄser som fasen ute! TÀnker jobba över lunchrasten idag och vÀgra gÄ ut förrÀn i em dÄ jag hoppas det lugnat sig lite sÄ jag kan longera hÀstar och ta en promenad med hunden :p
 
Plockar hemma. Dvs skriver inte pÄ hemtentan. Jag behöver lÀsa igenom en del av kurslitteraturen igen och har lite svÄrt att komma igÄng. Visserligen ska den lÀmnas in mÄndag nÀsta vecka kl 17 men dagarna brukar flyga ivÀg...
 
Är sjĂ€lvutnĂ€mnd relationship manager. Tror att jag hittat en bra och mkt skötsam kompis Ă„t grannen.
Bjöd in alla kids i huset för att de skulle sluta umgÄs med mig och istÀllet nÀtverka med varandra. Fattar ej varför alla kids vill umgÄs med MIG? En töntig tant. Iallafall. Nu har jag tagit första steget till att sammanföra dom och jag tror att gÄrdagens event var tÀmligen lyckat!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter VÀlkomna till sÀsongens BÀst i test. Bukefalos har köpt rÀttigheterna och nu Àr det dags för första avsnittet. Testpanelen Àr...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 706
Senast: Lobelia
·
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering pÄ gamla trÄden, sÄ blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanstÀllning...
Svar
19
· Visningar
2 725
Övr. Hund Hej! Eftersom jag Ă€r bĂ„de en klant och ganska godtrogen blev jag pĂ„lurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det Ă€r...
Svar
16
· Visningar
1 696
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp