Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi får ha en liten terapi jobbgrupp tillsammans @Hoarfrost @GardenAngel 😘
Alla andra med problem på jobbet är givetvis också välkomna!

Själv har jag gett mig själv terapi i prat med mamma, bokat tid på psykiatritjänst och nu ligger jag i sängen med täcket över mig. Troligen blir det pizza till middag.
Så det så.
Kan vara medlem i den gruppen jag med
Trivs inte alls på jobbet, varken med chefen (ragata) eller de andra medarbetarna
 
Simmade lite på jobbet, blev ca 15 min. Efter det så bråkade höften ännu mera med mig...
Städat lite pumpar i ett kar, tog alla där. Hade 5 yngel i ett filter
Skulle behöva få tag på en bättre och längre slamsug, kommer inte ner till botten i mitt höga kar...
I morgon blir det att åka med Eckerö linjen, deras sena tur
 
Jobbar aldrig 8 timmar på måndagar men gjorde det idag, vi har dessutom haft strul med kassan hela dagen så nu är jag helt slut.
 
Dessa tre är som hungriga vargar som fort dom hör mig komma 😂 Skulle kunna tro att dom inte fått mat på flera år haha! Så glad att det funkade så bra att släppa in två brudar till vår Emil😍
87930971-F698-4F5E-828C-30144FF76420.jpeg
 
Usch.
Något pucko har skrivit en anonym insändare i länstidningen och ifrågasätter en persons akademiska meriteroch kompetens samt ifrågasätter personen i största allmänhet. Jag fattar inte att tidnignen tar in sådana rena personangrepp. Allt är ju desutom lögner och insinuationer.
Det handlar om en mycket kär vän och jag har fått det innanför huden. Är så upprörd och ledsen men tänker inte ge mig in i nån debatt. When they go low I go high. :cry::cry::cry:
 
Jag i lördags: "Jag kan klättra vilken dag som helst kommande vecka, förutom tisdag."

Jag nu ikväll: "Eh, hej hundvakten! Mina klätterkompisar ska visst klättra imorgon. Vill du ha damerna hos dig så att jag kan följa med dem?"

:rofl:
(På onsdag, då ska jag ha rejäl vilodag)
 
Kan vara medlem i den gruppen jag med
Trivs inte alls på jobbet, varken med chefen (ragata) eller de andra medarbetarna
@Hoarfrost @GardenAngel

Jag vill också vara med i gruppen! Jag vantrivs egentligen inte på jobbet, men jag vantrivs med ledningens oförmåga att fungera på ett vettigt sätt. Vill tex vara ledig två dagar i mars, ansökte i december, så i god tid i förväg. Pratade med chefen i januari om detta då det varit problem med systemet, men hon var helt lugn och svarade att det inte var någon fara och att hon fått mitt mail om det och hade noterat att jag ville ha semester då. Bokade resa till Sälen. Nu kommer chefen och säger att hon inte kan godkänna semestern eftersom en annan avdelning har utbildning dessa två dagar. Men det visste hon väl i januari eller har de så dålig framförhållning? Har hon inte haft tillräckligt god tid på sig att hitta en till vikarie?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 181
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 817
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 229

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp