Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bättre att du gör det nu, än att det går överstyr för dig.


Ja, ska träffa rektor på tisdag. Började nästan ångestgråta när jag kom hem och berättade för sambo att det är såpass jobbigt att jag inte vill gå till jobbet dom dagarna jag har dessa två grupper. Och all min fokus och energi går till att ta mig igenom dom lektionerna - på ren ”överlevnad”.

Då insåg jag själv hur illa det redan är, så måste säga ifrån nu. Det är ju precis det här beteendet som körde mig i väggen från första början.

Nu ligger jag i sängen i morgonrock och ska meditera för att försöka få lite återhämtning iaf. Har monster-utmattningshuvudvärk och stress-ont i ryggen. Kroppen säger ifrån med stora bokstäver, då måste jag lyssna.
 
Nu har jag kört omkring i den jävla hattasken i 2 veckor,så bestämde mig för att köra ner till verkstaden o se vad som händer,jag var på jätte bra humör i 20 sek.
Så här ser den ut och inget mer har gjorts i väntan på nya dragkroken,inte skickat bumpersen på lack,inte servat den,så nu får jag vänta ytterligare typ en vecka.
Behöver jag säga att jag fick ett vredesutbrott a la dobbis 5år.
20200210_150814_LI.jpg
 
Ja men nu fick jag ju mindre ont, eller inte 😅. Vetisjutton vad som gjorde sockorna så hala men lyckades halka och slog i armen lite snyggt (avskavd och röd) i vitrinskåpet....Jao varför inte 🙄.
 
Vi får ha en liten terapi jobbgrupp tillsammans @Hoarfrost @GardenAngel 😘
Alla andra med problem på jobbet är givetvis också välkomna!

Själv har jag gett mig själv terapi i prat med mamma, bokat tid på psykiatritjänst och nu ligger jag i sängen med täcket över mig. Troligen blir det pizza till middag.
Så det så.
Ja, vi får hålla efter varandra ;)
Jag har ju min fantastiska psykolog (ska träffa henne tisdag nästa vecka) och har ju en bra plan. Man ska bara hålla sig till den :angel: det är väl det som är det svåra med KBT. Att få den där beteendeförändringen.
 
Samma sak gäller dig! 😘
Jaa jag övervägde att sjuka mig imorgon. Får helt enkelt se hur jag känner mig imorgon bitti. Men samtidigt vill jag ge den (andra) gruppen en till chans. De var rätt trevliga första gången jag hade dom så känner att jag vill testa imorgon, ska prova en lite ny taktik. Men jag kommer inte dra mig från att ”ge upp” och säga åt dom ”gör vad ni vill” och sen säga till rektor att jag aldrig går dit mer.
Men vill gå in med ett positivt mindset och höga förväntningar och testa innan jag ger mig. Då kan jag också känna att jag gjort allt jag kan (utan att gå i väggen igen såklart).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 707
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 725
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 697
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp