Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska iväg på hoppträning dag ett av två ikväll med hästen, ponnyn får nog vila eftersom han är en lurvig gammal gubbe och det ska visst vara skitvarmt även idag.

Det ska bli varmt här också... det är därför jag gräver nu medans det är svalt och skugga just där :D

En gammal ponnygubbe har definitivt rätt att få ta det lugnt när det är varmt :love:
 
Screenshot_20200811-083933.jpg


Man ringer fjällräddningen för att den är björn utanför tältet. Full insats. Visar sig vara några renar 😂😂😂
 
Försökte nå den person som är ansvarig för gymnasieresor, men visade sig att hon har semester. Sonen har som minst 30 min resväg med buss till gymnasiet på morgonen, och som kortast 1 timme och 40 minuter på hemvägen. Utöver det tillkommer det 2,7 km skogsväg. Bästa bussen går 11 km ifrån oss, och då blir det inga byten. Busskort är sonen redan beviljad, men jag vill veta om det sätts in andra transportfordon för att förkorta resan eller om kommunen också står för bensinen som det står på deras hemsida. Eller om de menar att man får välja busskort eller bensinersättning. Landsbygden är så härlig att bo på när det gäller bussar :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
276
Senast: Tassa
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
481
Senast: Fille
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 195
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 023
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp