Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mot café!

Jag börjar med allergivaccination i januari! 🤩
Lyckades visst hugga typ sista tiden, annars hade jag fått vänta ett år till! Drar igång 25e då, sedan två sprutor varje vecka i 11 veckor, sedan var 6e vecka i 3 år :nailbiting:

En mot björkallergin, en mot kattallergin.
Håll tummarna att det funkar! :bump:
 
Köpte en ljusstake jag drömt om länge, på Tradera. Hålen var lite små för mina batteriljus, men letade fram min Dremel och gjorde de lite större. SÅ nöjd 🥰😍🥰😍
 

Bifogade filer

  • 20211206_133456.jpg
    20211206_133456.jpg
    215,1 KB · Visningar: 32
Hur svårt kan det vara att författa ett mail till kund och skriva RÄTT? Jag har precis varit ute på kundbesök (kommer in iskall på kontoret!) och ska bara skicka över några ritningar till en kund men fingrarna lyder mig inte :arghh:

Har nu fått skriva om en superkort mening två gånger.
Skulle skriva "Kolla gärna." till kunden.
Första gången blev det "Kola gärna." Andra gången "olla gärna." :arghh:
 
Har sovit och slappat hela dagen, Lilla herrn har hållt mig sällskap. Han kom över sitt tjurande under natten :D
Är kyligt inne dock, trots vaktmästaren var och donade här förra veckan. Inget drag och varma element men ändå är det inte mer än 18,5 grader :( så skickat in ett nytt meddelande till vaktmästeriet. Lite störigt med kyligt men vi klarar oss bra med varma tofflor, filt och duntäcke :)
 
Var lite väl dumdristig som inte tog vinterskorna till stan och förbi stallet för lunchfodring....12 minusgrader var inte så bara enligt tårna om vi säger så 🙄😏 så nu har jag förberett till stallet; plockat ut alla kläder från skafferiet till köket och placerat vinterkängorna och raggsockarna framför kaminen 😄.
 
Hmm, någon gräns börjar bli nådd för mig och katten. -11.6 ute, 14.1 inne. Iofs vid ett fönster men ovanför ett element.

Hur svårt är det att lufta ett element?
Har du en elementnyckel är det hur enkelt som helst. Det kan spruta skitvatten om det är mycket luft men ha en trasa till hands och vira runt nyckel och ventil så slipper du får det på golv och vägg för det kan vara svårt att tvätta bort. Sätt bara i nyckeln i ventilen och vrid lite tills det börjar pysa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
372
· Visningar
24 374
Senast: Dentaku
·
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
47 48 49
Svar
979
· Visningar
28 093
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 800
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
60 869
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp