Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, någon gräns börjar bli nådd för mig och katten. -11.6 ute, 14.1 inne. Iofs vid ett fönster men ovanför ett element.

Hur svårt är det att lufta ett element?
https://www.vvsochbad.se/tips-guide...V3JZL0et_xQl05IfwXtmcJxOyT-0hWZRoCbmQQAvD_BwE
1638807497000.png
 
Bubblar det i dom brukar det vara vatten. Men prova lufta så märker du ju.
Det är lite det som var problemet att jag inte hittar några ventiler på något element :o
Men tror faktiskt inte att det går. Kanske det i badrummet men det är som en monteringsanordning runt elementet så då måste jag lossa på den på något sätt 🤔
 
Det är lite det som var problemet att jag inte hittar några ventiler på något element :o
Men tror faktiskt inte att det går. Kanske det i badrummet men det är som en monteringsanordning runt elementet så då måste jag lossa på den på något sätt 🤔
Pilla inte, låter som du inte har vattenburet och el ska man vara försiktig med om man inte vet vad man gör, i synnerhet i våtutrymmen.
 
I morse var det -18 här. Vilket min höft och knä inte gillade. Så jag fick sjukanmäla mig...
Farsan var iväg till Ackis för en lungbiopsi (trolig tumör)i morse, och blev kvar på sjukan...
Nu är det -16. Ska sätta fart med städa akvarium, om jag får tummen ur...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
372
· Visningar
24 149
Senast: Dentaku
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 717
Senast: manda
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
81 82 83
Svar
1 649
· Visningar
46 697
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp