Bukefalos 25 år!

Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mysmorgon pågår :up:
1637995257896.jpg

Dvs hundarna är rastade, utfodrade och ute och jag har gjort upp eld, tänt lite ljus, sippar te och tassar omkring i mjuka pyjamasbyxor + varm tröja och bara finns :D

tanten

Trådstartare
Jaa! :banana:

Här eldas det, någon har inte höjt temperaturen under natten så det är fortfarande -10 här :cautious:
Minus 10 hos mig med. Misstänker att det varit strömavbrott under natten för bilen var ihoptjälad trots att kupévärmaren gick gör full. Timer måste ha legat efter i tid.
Tur det är varmt och gott här på dialysen.

Ikväll ska jag på konsert i kyrka. Lite lagom att vara hemma några timmar på em och pussla med vovve och elda.

Försöker vakna till för vi måste snart bestämma vad som ska ske först idag; mina studier (då jag helt missat att även yngsta skolbarnet är ledig på måndag samt ett besök på bvc) eller att mannen ska skruva familjebil (han ska hinna med även A-traktorn i helgen).

Många koppar kaffe lär det bli :angel::sleep:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Skola & Jobb Jag vill verkligen göra något annat med mitt liv. Funderar på möjligheterna att studera på distans och jobba samtidigt. Jag har så gott...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
6 680
Tjatter Vi partajar vidare! Eller iaf @tornblomma idag :D Själv har jag tagit mig till sängen och väntar på katten.
40 41 42
Svar
821
· Visningar
17 425
Kropp & Själ Har för det mesta använt kondom och då kan man ju ligga kvar en stund och mysa utan att det blir kladdigt men har nu börjat köra en del...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 590
Skola & Jobb Har upptäckte att det är fler än jag som försöker lära sig programmera. Så jag tänkte att vi kan ha en tråd för att tipsa varandra om...
Svar
8
· Visningar
239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vinterutrustad bil
  • Pusseltråden
  • Covid-19 del 13

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinter med hund
  • Flyga med katt