Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Biograferna här har något liknande också, oroar mig mest för att folk i allmänhet är väldigt dåliga på att hålla avstånd och stöter ofta på folk som går runt och hostar och snorar offentligt utan att ens försöka täcka för. Utomhus och i affärer etc kan man åtminstone gå undan själv eller ta sig därifrån, i en biosalong blir du mer låst på ett annat sätt. Längtar verkligen efter biobesök igen, men tror ändå jag avstår för nu, känner mig inte säker och även om det skulle gå bra så kanske jag får svårt att fokusera på filmen om jag sitter och är nervös för covid-smitta hela tiden...
Fullt förståeligt. Tyvärr är många dåliga på att hålla avstånd och föja rekommendationer om att hålla sig hemma när dom är dåliga.

Känner du att du får svårt att fokusera på filmen är det kanske inte någon bra idé för tillfället. Dom (flesta) biograferna kommer (förhoppningsvis) finnas kvar senare också, bättre att kunna njuta av upplevelsen av en bra film än att känna att man måste åka dit "bara för att", när det finns andra alternativ som passar bättre i dagsläget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
900
· Visningar
47 838
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 831
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 291
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
12 776
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp